![]() |
(ver)Raad
Voor de fans van het Nederlands:
(ver)Raad Jij bent mij maar ik ben niet jou Ik ben één en jij een deel van mij Semi-objectieve raadgever Of een manifestatie ineengetrokken tot alles? Als het erop aankomt luister ik toch niet naar je Gepolariseerd in het geheel Er is te veel om niet te willen Verwacht, verkregen, veracht Verraad |
Gepolariseerd???????
Veel interessante woorden, of jij bent heel slim, of ik ben heel dom, of we doen alsof.... En toch vraag ik wat gepolariseerd betekend, en ben ik te lui om het even zelf op te zoeken. Verder, ik vidn het wel wat. Grtjs. |
po·la·ri·se·ren (ov.ww.)
1 spanningen en tegenstellingen tussen personen en groepen doen ontstaan of toespitsen 2 de trillingen van een licht- of warmtestraal in één vlak samenbrengen 3 een positieve of negatieve elektrische lading geven |
|
Bij de weg, iemand enig idee waar 't over gaat?
Altijd wel aardig om interpretaties te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Gertje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hem wel mooi, maar hij komt een beetje kaal over, alsof je teveel hebt gericht op het schrijven van een goed gedicht(want de verwoording vind ik sterk, geen letter teveel gebruikt (y) ) maar doordat je zoveel hebt gericht op het schrijven van het gedicht ben je het gevoel een beetje verloren, er komt geen gevoel op me over, het doet me niet zoveel, jammer genoeg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |