Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Odorex in combinatie met chloor? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=859666)

Sasbeest 03-06-2004 21:09

Odorex in combinatie met chloor?

Ik gebruik al een tijdje van die odorex uit een flesje, en dat ging eik best goed. Hielp echt super goed. Doet het nu nog steeds wel, maar als ik het opdoe jeukt het best wel, en dat had ik eerst niet. Ik zwem nu voortaan 2x per week, zou het kunnen dat het komt van chloor dat nog op mijn huid zit? Iemand enig idee?

Doeg, Sas

Erbenda 05-06-2004 11:45

Dat lijkt me niet hoor...
Heb je je oksels wel goed met gewoon water gewassen voor dat je de odorex op doet? Ik denk nl nie dat het aan het chloor ligt... mss kan je er anders gewoon wat minder tegen op dit moment...

MissBi@tch 05-06-2004 17:50

ik heb dat soms ook, amar dan ga ik op bed liggen met mn armen omhoog ziet er vast dom uit jah maar toch.. dan droogt t snel en dan gaat de jeuk weg.. (niet met mn armen in de lucht btw maar gewoon op t bed dus :P )

marrel 05-06-2004 18:03

ik heb bij odrex altijd last van jeuk :s

nina89 07-06-2004 18:23

ik gebruik ook odorex en op het gegeven moment begon het te jeuken toen ik het 1x in de 2 dagen ging gebruiken ipv 1x in de drie dagen. ik ben gewoon doorgegaan met het te gebruiken en un paar maanden later kreeg ik rode vlekken :( toen ben ik maar naar de dokter gegaan, en toen mocht ik het 2 weken niet gebruiken :( teon trokken die rode vlekken wel weg.. maar je ziet ze nog wel un btje (het is nog niet zo lang geleden) maarja ik zou dus aanraden om het niet te vaak te gebruiken en niet in combinatie met scheren(dee ik ook)

Erbenda 08-06-2004 16:07

Citaat:

nina89 schreef op 07-06-2004 @ 19:23 :
ik gebruik ook odorex en op het gegeven moment begon het te jeuken toen ik het 1x in de 2 dagen ging gebruiken ipv 1x in de drie dagen. ik ben gewoon doorgegaan met het te gebruiken en un paar maanden later kreeg ik rode vlekken :( toen ben ik maar naar de dokter gegaan, en toen mocht ik het 2 weken niet gebruiken :( teon trokken die rode vlekken wel weg.. maar je ziet ze nog wel un btje (het is nog niet zo lang geleden) maarja ik zou dus aanraden om het niet te vaak te gebruiken en niet in combinatie met scheren(dee ik ook)
Er staat ook op de verpakking dat je het hooguit 2 a 3 keer per week mag gebruiken en dat je na het scheren sowieso 24 uur moet wachten met gebruiken.... ;)

nina89 09-06-2004 20:35

ja dat staat er, maar met hete dagen ga je tog steeds vaker gebruiken omdat je bang bent om te gaan zweten. Ik deed het eerst ook 2x in een week, maar je gaat het al snel vaker gebruiken.

Dolores 09-06-2004 20:54

Citaat:

nina89 schreef op 09-06-2004 @ 21:35 :
ja dat staat er, maar met hete dagen ga je tog steeds vaker gebruiken omdat je bang bent om te gaan zweten. Ik deed het eerst ook 2x in een week, maar je gaat het al snel vaker gebruiken.
Dat hoeft niet zo te zijn hoor. Ik gebruik het al een hele tijd en toch echt niet vaker dan 2 keer per week. Ook niet nu het zo warm is.

Balance 09-06-2004 20:59

Citaat:

nina89 schreef op 09-06-2004 @ 21:35 :
maar dan moet je dus niet raar opkijken als je ineens rode vlekken of jeuk hebt...

treesje16 10-06-2004 16:24

eey
dat jeuken komt me bekend voor, maar ik denk tot het komt als je net voor het opdoen geschoren hebt... dus misschien paardagen wachten na het scheren en het er dan op smeren.. werkt bij mij wel..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.