![]() |
Kakskaters! in opkomst?
Ik mag me met recht een kakskater noemen,
ik draag tommy, ralph en McGregor polo's, en daaronder zo'n lekkere baggy broek. Als 't maar lekker zit zeg ik zelf T begint langzaam wel goed bij elkaar te passen. Ik heb nu voor de zomer wat passendere baggy-polo combinaties, niet erg skate, meer tiesto-achtig :confused: ofzo, 3kwarts cakey broek van brunotti en donkerblauwe polo, meteen van die ongelooflijk gymperige gympen eronder gekocht (old skool dingen, lopen als de tering ;) ) heb laatst mn haar lang gehad,nu overwegend kort maar lang staat beter bij mij. Kent iemand nog meer van dit soort kakskaters? Ik zit altijd te denken wat voor type vrouwen hierbij hoort. :) Oh, en ik ben een luzaccer. al 2 jaar. Peace! |
Ik denk lelijke vrouwen met hangtieten.
Of vrouwen met harige oksels. Of lesbies, wat jij wil. |
Citaat:
|
Hmm,
Fantastisch! Misschien wordt het wel mode ;) |
Ik denk dat van de zomer de kakskaters om je oren vliegen.
|
Gadverdamme, GADVERDAMME! Goor! Goor!!
|
trouwens, voor iemand die op de tu-delft zit spreekt zich zelf wel tegen op het gebied van kak. Toch is er niks mis mee, zolang je geen kapsones vertoont en ongegeneerd geld over de balk smijt.
Dat kwam laatst voor, een paar klasgenoten waarmee ik af en toe in de trein reis hadden het over een voormalige goeie vriend, prima kerel, niets aan de hand. Noemden hem een profiteur en 'dumpten' hem omdat ie weigerde 250 euro in de pot te gooien. hmmm. |
je kiest zelf voor die lifestyle he.
moet je ook niet nuilen over een paar eurotjes meer of minder. |
Citaat:
|
kun je me uitleggen wat (a) mijn opleiding hier mee te maken heeft; (b) geld (en de aangehaalde anekdote) hier mee te maken heeft en (c) of dit serieus bedoeld is, en je écht gelooft dat er een dag komt dat hippe brunotti-driekwarts-tiesto outfits (whatever dat mag zijn) in zullen komen?
|
Tering hier mag ik duidelijk ff zeggen: so last summer (n)
Ik kan me niet voorstellen dat mode in dit land trager is dan in twente maargoed. |
Citaat:
|
Twente is cool! Daarom voelde ik mij denk ik ook persoonlijk aangevallen toen ik Volle Maan keek. Zie zeer recentelijk topic van mij in het filmsforum.
|
Fuck shit piss
Ik wist het wel hij komt uit Twente. Goed ik geloof dat ik bij deze mijn oordeel niet verder duidelijk hoef te maken. |
damn waar woon je als op luzac zit?
Zeker verwend kindje dat niet kan leren maar het maar moet van zn paps en mams? |
Lieve merels, darling.
Moet ik een reactie geven? ik vind dat je signature je hele post verwerpelijk maakt. Hou dat zo. braaaaf. |
Citaat:
Echter bleek het weer een achterlopende twentenaar te zijn :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien lopen ze achter in zwolle.
Of misschien loop ik achter of misschien loop ik voor Deathclock.com geeft aan dat ik nog 22 jaar te leven heb dus ik zal wel in m'n midlife-crisis zitten peace! |
|
En als je mn post goed leest zie je duidelijk dat ik tégen geldsmijterij ben. En luzac is toevallig erg zwaar, ik ben net klaar met vwo examens na 2 jaar op en neer reizen van enschede en zwolle. Als ik om 5 uur klaar was, was ik 1uur en 3 kwartier later thuis. Luzaccers verdienen respect, en het is wel weer erg typisch hollands om zo lekker in een hokje te worden gedrukt. Da's het lot van forums
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
je verdiend een nekschot, da's iets heel anders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne, @TS: waarom post je in godsnaam een foto van mij in een link :D |
Jullie zijn trouwens allemaal noobs, en moeten jullie je voor mij in het stof werpen.
|
Citaat:
haha, gelukkig weet jij daar geen reet van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aepie je lijkt je wel lekker af te zetten tegen je mede forummers
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk dat bedoel ik en ik wh00p je ass met mijn sportschool credits \M/ |
anyway brammetje, ga jij nou maar fijn op dit forum forummen, dat is wat meer van jouw caliber
|
Citaat:
nee hoor, ik own ze toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je bent gewoon jaloers dat je geen 1337speak kan :cool:
maar dat maakt niet uit, want http://www.planethalflife.com/vswarehouse/sig/troy.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D |
Citaat:
Ik probeer me in te houden, maar er is altijd baas boven baas. |
hey, ik heb hem ook maar van internet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |