![]() |
omg volle maan...
Ik heb vanmiddag Volle Maan gehuurd en gekeken, omdat een vriend het aanraadde omdat er slecht twents in werd gesproken en het tot je algemene ontwikkeling hoort. Hmm, welke ontwikkeling?
Een ding snap ik niet. Hoe komt het dat deze film G*dverde-f*cking-domme een BIOSCOOPSUCCES is geworden?!? Serieus, dat zegt iets over het gemiddeld niveau in Nederland (ik gok Vmbo). Deel je ervaringen met deze film. Post je foto als je hier geld voor hebt betaald in de bios. dan maken we er meteen een fotofuck sessie van. peace! p.s. ik hou wel van jullie, de meesten waren gewoon naief bij het bioscoopbezoek. toch? Arg arg wat zijn Nederlandse films toch slecht! |
Volle Maan heb k nooit gezien, maar ik ken genoeg Nederlandse films die wel goed zijn hoor...
|
bij volle maan heb ik moeten huilen van pessimisme
|
Waarom het zo'n succes is geweest? Omdat er weet ik hoeveel puberende meisjes in nederland wonen. Dan is zo'n film over zelf op vakantie gaan, seks en mooie mensen best wel leuk om te gaan kijken.
Ik heb em zelf ook gezien net zoals de voorganger "costa". Niet in de bios maar op dvd bij mijn nichtje. Opzich leuk om een keer gezien te hebben maar het gaat idd nergens over. Maar ja...niet iedere film hoeft een diepere betekenis te hebben. Soms is het ook leuk om een super simpele film te kijken. |
Mja wellicht behoren kakskaters niet tot de doelgroep?
|
ik heb volle maan nog nooit gezien
en daar ben ik blij om ook :D (wel eens een aflevering Costa gezien op tv, was al erg genoeg) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb volle maan nog nooit gezien, en dat vind ik helemaal niet erg.
|
Ik heb volle maan en costa wel gezien en ik schaam me er niet eens voor... het was inderdaad een slechte film met een behoorlijk leeg verhaal, maar dat neemt niet weg dat je er een zomergevoel door krijgt en dus vrolijk de bios uitstapt of de videoband terugspoelt... niet iedere film hoeft diepzinnig te zijn toch!?
|
Citaat:
Het klinkt als: "Niet iedere film hoeft goed gemaakt te zijn, toch?". |
ja, dat was best wel een kut-film ja
|
Citaat:
|
Niet gezien, maar ik ben dan ook de doelgroep niet. Kan me wel voorstellen dat je dat als 14-jarige geile puber best leuk vindt.
|
Ik heb m wel gezien...en ach, een geweldige film is het niet, maar het is opzich best een leuke film om te zien. je krijgt er een zomers gevoel van, en je hoeft er niet bij na te denken. gewoon een ontspannende film.
|
Maar, maar.... Het twents! Doe het dan goed! Ik ergerde me aan elk woordje twents wat ze allemaal zeiden, daarom vind ik die donkere vrouw wel okay, die sprak normaal en liet dr tiete zien! :D
|
Citaat:
|
zo mag ik het horen :rolleyes:
|
Waar slaat het op om te zeggen dat die film tot de doelgroep "vmbo" hoort. grrr! Dat is echt bullshit. Oke het is een leeghoofdenfilm...wil je daarmee zeggen dat vmbo'ers leeghoofden zijn? sorry maar dit trek ik me erg aan.
|
Sorry, ik bedoel Mavo.
|
:s
|
Ja nog erg! ik zit toevallig in vmbo t...Maar dit staat dus gelijk aan de mavo. Misschien zijn er wel mensen in deze groep die een beeje leeghoofderig zijn maar die heb je ook in de havo en zelfs in het vwo. Dat heeft niets met je leerprestaties te maken
|
Citaat:
|
Ik ben het er mee eens dat het geen goeie film was, mijn zusje, puberig breezahtje van veertien, vond het wel een hele leuke film (reden dat ik em gekeken had).
Ja, dat heb je nu eenmaal. Mijn zusje doet wel vmbo. Dat neemt niet weg dat je alle vmbo'ers (of havo'ers of vwo'ers) over 1 kam kunt scheren. Breezahs heb je namelijk overal. In het vmbo misschien iets meer dan in het vwo, maar ze zitten er ;) Over breezahs ben ik dan wel weer hard, die mag je wat mij betreft wel over 1 kam scheren, allemaal leeghoofden. Allemaal fan van de nederlandse zomer/naakt/blij/gtst-achtige film. Maar ze zitten óók in de havo en óók in het vwo. Minder, maar zoals ik zei, ze zitten er. Misschien moet je ipv zeggen dat Nederland vooral vmbo is zeggen dat Nederland vooral Breezah is. Voorderest ben ik het al roerende met je eens ;) . |
:( Ik ben het gewoon zat dat vmbo'ers altijd als minderwaardig worden gezien. Tenminste...door veel mensen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb de film in de bios gezien, vond m qua verhaal best aardig, echt zo'n lekker nergens aan denken alleen maar kijken film. maar het was zo ontzettend slecht gespeeld! net zo'n soort niveau als costa, vreselijk gewoon.
|
Citaat:
Het is alleen een vreemde verdediging van een film als VOLLE MAAN. |
Nooit gezien, Costa ook niet, en ik heb er ook niet echt behoefte aan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sowieso, lock stock 2..
(n) |
Citaat:
|
Oh en voor iedereen die mijn gedrag loopt te analyseren: ik heb buien. pff
|
Ik wil best die film, omdat ik hoorde dat er veel bekende mensen ut oans twente-land mee deden.
Maar de enige twentenaar die ik zag in de voorstukjes was een van de presentatoren van tv oost. Offtopic: Waarom namen ze niet willy in plaats van die andere presentator? Jeweetwel, die kale met z'n bekende quote: Loat Goan!! ;) |
ik vond hem ook slecht. maar niet alle nederlandse films zijn slecht :nono:
van god los vond ik, ondanks het slechte limburgse accent, erg goed (y) |
Citaat:
|
pffff, ik heb deze deze film niet gezien... ik heb wel Costa gezien, typisch nederlands... slecht! (de enige nederlandse film die ik goed vind is soldaat van oranje)
maar ja, dan zal ik volle maan ook wel slecht vinden...en ik doe nog wel Vmbo!! :| |
Citaat:
Dubbele bodem vind ik lang niet altijd nodig. Ik zie het graag in bepaalde films, maar ik moet er niet aan denken te discussiëren over de diepere betekenis van Braindead. |
Volle Maan vond ik overigens bekrompen bagger en Costa liet me ook koud. Maar zeggen dat Nederlandse films slecht zijn is onzin, er zijn genoeg kwaliteitsfilms in Nederland gemaakt.
|
In Amerika of waar dan ook, worden net zulke slechte films gemaakt als Volle Maan hoor.
Ik heb Volle Maan trouwens niet gezien, Costa ook niet en ik sta er ook niet om te trappelen. |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb overigens nog niks goeds van hem gezien |
Johan Nijenhuis maakt dan ook niet echt de Nederlandse kwaliteitsfilms nee, maar zijn films verkopen (afgezien van de kinderfilms) helaas wel het beste. Ja, waarom zou hij zijn formule dan veranderen?
Maar gelukkig zijn er nog steeds andere mensen die wel goede Nederlandse films maken. Ik bedoel, je kunt toch moeilijk beweren dat de Nederlandse film slecht is terwijl we dit en vorig jaar nog een oscarnominatie hadden. Het is daarbij ook gewoon hondsmoeilijk om in Nederland een beetje geld bij elkaar te krijgen voor een kwaliteitsfilm. Maar goed, Volle Maan heb ik gezien, in de bioscoop zelfs. (Een vriendin nam me mee met een gratis bioscoopkaartje). Ik vond het best vermakelijk als in vermakelijk slecht. |
Ben wel benieuwd naar die horrorfilm die Nijenhuis nu gaat maken. Hij heeft nu wel genoeg naam gemaakt om een film te maken waarin hij wat meer risico's neemt.
Of misschien kan hij alleen maar soaps en oppervlakkige komedies maken, wie zal het zeggen. |
Citaat:
Verder was De Tweeling wel echt een goede film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |