![]() |
Typerend liedje bij een bepaalde jongen of meisje
Ik weet niet zo goed of het hier moet of L&R.
Heb je wel eens bij een bepaald meisje of een bepaalde jongen een liedje in gedachte gehad? Ik wel. Ik ben laatst weer een meisje tegengekomen die ik al 4 jaar niet meer heb gezien. Het liedje Wrong van Novastar is daarop heel toepasselijk. |
Ik ken wel iemand waarbij ik altijd aan 'Tering Tyfus Takketrut' van de Heideroosjes moet denken, maar verder niet echt.
|
ik moest bij de band Jack Off Jill altijd aan mijn vriendinnetje denken :)
|
Spider Babies - my cock, your ass --- die gedachte heb ik wel bij een aantal jonge...eehh meisjes gehad.
|
Citaat:
Tainted love, is wel toepasselijk bij een meisje dat ik ken :o |
fat lip van sum 41 als ik n vriend van me zie...
|
'The Day After Tomorrow' van Saybia bij mn ex-vriendinnetje... Slik...
|
Citaat:
Dat is echt een geweldig mooi nummer ja, op Pinkpop was de man ook echt geweldig bezig... (y) |
uhm.
- Tear jerky van buck-o-nine voor een ex van me - If I ever leave this world alive voor een dooie (+ nog een zooi liedjes) - the ballad van millencolin voor n vriendin - all my best friends are metalheads van ltj voor n vriend en zo kan ik nog wel even doorgaan. |
Citaat:
|
ik moet bij mijn vriendje altijd aan atmosphere - if i was santaclaus denken :bloos:
verder niet eigenlijk. |
Unwritten Law - Cailin
Bij mijn beste vriendin (en ook bij mijn ex-vriendin) |
stil in mij... bij een vriend waar ik ooit mee heb gezoent (lang verhaal)
|
Emotions van Destiny's Child. Doet me terug denken aan mn eerste zoen. Kan er nog om janken.
|
Sk8erboy van Avril Lavigne aan alle wannabes.
|
Hoobastank- the reason aan een meisje bij me op school :)
U2- Elevation aan hetzelfde meisje |
Fade into you - Mazzy Star - bij het onbereikbare meisje
You - switchfoot - bij mijn beste vriendin Am I high - N.E.R.D. - bij mijn dealster, waar ik ooit op verliefd was. |
mad world (k geloof van micheal andrews) post goed bij mij vin ik zelf. die text komt zo goed met mijn leven overeen
en dan vooral het refrein ik heb kei vaak van dat soort dromen |
Citaat:
|
Citaat:
you crack me up! |
Als ik mezelf in de spiegel zie moet ik toch altijd weer aan self esteem van the offspring denken :o
|
Ik koppel vaak mensen die ik waardeer aan muziek die ik waardeer en wat ook nog eens bij de persoon (qua karakter) past.
|
Citaat:
|
bij
de crew : Doe Maar : Nederwiet "een vriendin": Killswitch engage - My Last Serenade Rohan : G-unit - I'm so Hood zusje: Bad Religion - Inner Logic |
Een vriendin : Suicide commando - Hellraiser,
omdat ze op dat nummer altijd helemaal uit dr dak gaat. :p |
Ex: Green Eyes - Coldplay, omdat ik groene ogen heb, en hij vond dat het op mij sloeg. Toen was het heel leuk.. Nu iets minder.
|
mijn vriendin heet Layla... :cool:
|
Citaat:
how very interesting! |
Taj Motel Trio - Little Red Headed Girl
Is een nummer waarbij ik altijd aan Sophie meot denken, eigenlijk alleen omdat ze klein is en rood haar heeft :) |
Op het moment zijn dat (voor 'n ex):
Matchbook Romance - Farewell To Friends en New Found Glory - All downhill from here Normaal hou ik niet zo van NFG; irritante stem meestal maar bij dit nummer valt het wel mee.. |
Het nummer Into Folk van The Radios doet mij altijd denken aan mijn beste vriend. Omdat hij net zo maf en grappig is als dat nummer :)
|
Lauryn Hill - sweetest thing
vriendje ja. |
my eyes burn (oid) van matchbook romance..
|
bij spinvis of norah jones moet ik denken aan een goede vriendin.
bij muse moet ik denken aan mijn beste vriend. bij bright eyes of dEUS moet ik denken aan een andere goede vriendin. bij ladytron moet ik denken aan leno. |
mary jane - janis joplin - bij mij vriendinnetje
who are you - the who - bianca, een vriendin |
Bij een aantal nummers moet ik wel iedere keer aan mijn ex denken, of ik dat nou wil of niet.
Verder heeft niemand die ik ken een liedje :P |
dit schiet niet echt op.
ik kan ook wel neerzetten dat 'everytime I die'me aan mijn oom doet denken. mensen: WAAROM? details, namen, maak er iets sappigs van. een liedje: Zao - angel withouth wings moet ik denken aan die aap van een eleanor rigby |
ik geef mensen/dieren die dood gaan wel eens een liedje. maar niet altijd.
zozo |
Ik ken wel een meisje waarbij ik moet denken aan de nummers "Muscle Museum" en "Uno" van Muse.
|
WAAROM, DETAILS, Friso.
Last train home van lostprophets doet me denken aan mijn vriendje, omdat we allebei bij dat concert waren dit jaar en anderhalf jaar geleden ook al, bladiebla lief speciaal enzovoort The Prom Song van Depswa doet me denken aan mn exje aangezien ik een cd met dat nummer erop van hem kreeg toen ik op vakantie ging vorig jaar en ik die cd grijsgedraaid heb toen. het is ook wel een lief liedje Verder zijn er niet echt liedjes maar meer albums die ik link aan personen en gebeurtenissen |
last train home van LP; ik hoorde dat liedje voor t eerst toen mijn ex aan mn kop begon te zeike dattie spijt had enz. ik dacht toen echt fck off en nu vind ik m geweldig
danko jones - i want you; jonge uit mn klas zingt m de hele tijd vandaag zitte duetten in de klas:P |
Ja, het nummer Jessy, aan mn ex vriendin :s
|
prince - bambi omdat zij gewoon egt van die geweldige verdomd mooie bambi ogen heeft
up u go B.A.M.B.I. :cool: |
Geloof het of niet maareh
The Prodigy - Smack My Bitch Up voor mn huidige vriendin :D |
raar ik denk aan Slayer als ik Kerry King zie :|
|
Citaat:
Zo raar is dat toch niet? |
prodigy sig (y)
|
AM/PM van American Nightmare voor een ex van me:
Citaat:
|
het is meer dat bepaalde liedjes bij een tijd horen die dan weer bij een persoon hoort
|
Bij Nevermore - The Heartcollector, denk k nog wel vrij vaak aan me ex
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |