Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Kun je die vervelende Windows toetsen uit zetten? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=85996)

Rhinus 09-05-2002 23:07

Kun je die vervelende Windows toetsen uit zetten?

Die bij de Alt n Ctrl. Want ik speel soms Settlers 2 (oud he :))en als ik dan op dat vervelende knopte druk dan vlieg ik naar WinXP en dan kan ik niet meer terug naar 't spel.

Waarom ik dan druk op die knopjes? Omdat ik bij het spelen van dat spel veel op Alt moet drukken en mijn vingers zijn scheef.:eek:

MadEgg 10-05-2002 01:32

Settlers 2 = dosgame right? Dan kan ej rechtsklikken op de snelkoppeling en de toetscombinaties waar de knoppen voor staan uitschakelen(als je niet weet welke, schakel ze dan allemaal maar uit)
Nou ja, dat kon bij Win98, ik weet niet wat jij draait..

p-chez 10-05-2002 02:45

Citaat:

MadEgg schreef:
Settlers 2 = dosgame right? Dan kan ej rechtsklikken op de snelkoppeling en de toetscombinaties waar de knoppen voor staan uitschakelen(als je niet weet welke, schakel ze dan allemaal maar uit)

Je weet wel wat hij draait, want hij zegt dat ie dan terug naar WinXP vliegt :) :p

MadEgg 10-05-2002 08:04

O shit ja, niet gelezen.. Ehm, tsja, dan weet ik het zo niet :confused:

ekki 10-05-2002 08:52

hmmz, kan je ook bijv. uitzetten dat als je 8 seconden oid op shift drukt, dat je dan zo'n schermpie krijgt?
er zijn wel meer van die toetsencombinaties en ik heb nog nergens gevonden waar je ze uit kan zetten. ik geloof dat 5x heel snel achter elkaar op shift drukken ook resulteert in het krijgen van een schermpje.
die 8 seconden weet ik niet zeker, maar iig is het irritant.

Lethalis 10-05-2002 08:55

Citaat:

Rhinus schreef:
Die bij de Alt n Ctrl. Want ik speel soms Settlers 2 (oud he :))en als ik dan op dat vervelende knopte druk dan vlieg ik naar WinXP en dan kan ik niet meer terug naar 't spel.
Je kan niet meer terug?

Ook niet met ALT+Enter?

Orion 10-05-2002 09:21

Citaat:

ekki schreef:
hmmz, kan je ook bijv. uitzetten dat als je 8 seconden oid op shift drukt, dat je dan zo'n schermpie krijgt?
er zijn wel meer van die toetsencombinaties en ik heb nog nergens gevonden waar je ze uit kan zetten. ik geloof dat 5x heel snel achter elkaar op shift drukken ook resulteert in het krijgen van een schermpje.

Volgens mij staat wat jij bedoelt bij toegankelijkheidsopties in het configuratiescherm.

Manus J. van Alles 10-05-2002 09:28

Dat probleem heb ik ook als ik Keen 1-3 speel, schieten is nl Ctrl+ALt...:(

ekki 10-05-2002 09:52

Citaat:

Orion schreef:

Volgens mij staat wat jij bedoelt bij toegankelijkheidsopties in het configuratiescherm.

yepz
thanks!

(goh, had ik dat eerder geweten ;))

Rhinus 10-05-2002 10:54

Citaat:

Orion schreef:
Ik zal eens gaan kijken. Dank U.

Citaat:

ekki schreef:

Ik zal een gaan kijken. Dank U.

Citaat:

MadEgg schreef:

Ik zal eens gaan kijken. Dank U.

Citaat:

******** schreef:
Je kan niet meer terug?

Ook niet met ALT+Enter?

Ik kan wel terug. Maar dan doet het spel het niet meer. Dat beddoelde ik eigelijk.

Rhinus 10-05-2002 11:00

Oke, in de reply hierboven staat een foutje. Negeer dat.

Maare ik kijk nu bij die instellingen die jullie zeiden. En ik kan wel Alt + iets anders uitzetten. Maar die vervelende Windows knopjes zie ik nergens..:confused:

Of ik ben maf. En dat zal dus wel..

MadEgg 10-05-2002 12:59

Citaat:

Rhinus schreef:
Oke, in de reply hierboven staat een foutje. Negeer dat.

Maare ik kijk nu bij die instellingen die jullie zeiden. En ik kan wel Alt + iets anders uitzetten. Maar die vervelende Windows knopjes zie ik nergens..:confused:

Of ik ben maf. En dat zal dus wel..

Gewoon allemaal uitzetten, dan ben je van het gedonder af...

Rhinus 10-05-2002 13:21

Maar dat zijn toch niet die Windows knopjes. Dus dan heb ik daar toch niks aan.

Kezmanian Devil 10-05-2002 14:01

Gewoon die knop uit het toetsenbord trekken:D

spawn again 10-05-2002 14:15

Settlers 4 is al uit hoor. ;)

Cybernetic Dreams 10-05-2002 14:44

Ik dacht dat je daar een programma 'doswinkey' voor had :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20.