![]() |
HIM is the best
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
(Al is Ville Valo een beetje een nicht) |
jij bent toch ook een nicht eddie? ;)
|
Muhahaha :d
|
Citaat:
Rindert (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Wie is er nou weer undercover :rolleyes:
Zit er verder nog een discussiewaarde in dit topic? (Behalve van die uitgekauwde discussies dat Ville lekker is wel of en of dat ie wel of niet homo is?) Valo betekent trouwens "licht" in het fins. Niet echt cool voor een zanger van zo'n duistere band. |
Citaat:
|
En ik altijd maar denken dat Him alleen fans heeft onder onzekere pubermeisjes die net de stap van boyband naar alto gemaakt hebben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
~HIM is echt tha bom! heb ze gezien op wâldrock!~
|
http://react.vpro.nl/pinkpop/forum/list_messages/384
je soortgenoten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+wtf is as heard on radio soulwaxxx 9 alweer uit??? |
Citaat:
+ja |
Citaat:
|
him is püp kürzum
|
Citaat:
|
Citaat:
vind ik + jeetje die lui blijven maar doorgaan.. gedownload en: wel weer een beetje veel van hetzelfde heh? tot nu toe heb ik alleen #2 in de winkels kunnen vinden, zijn de anderen uberhaubt wel op de glimmende schijf uitgekomen? het voordeel van die asheardonradio soulwaxxes is dat de liedjes nooit zo lang duren (y) |
Citaat:
en wat vindt jij dan trouwens goed?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Denk dat het tijd wordt dat Him zooooo last tuesday is.
|
willem licht ja
hoe kom je erop ach ik vind ze wel leuk maar met mate :o |
Citaat:
|
him @ pinkpop was echt bagger, zang was zó slecht, die man was echt onverstaanbaar :s
|
zou iemand de topicstarter even een enge ziekte willen geven, bij voorbaat dank :)
|
Citaat:
him zuigt, en ville valo IS een nicht (en om commentaar te voorkomen: nee, ik heb niks tegen op homo's oid, maar wel op alles wat met him te maken heeft, en dat mag dus veel erger gemaakt worden dan het is :p) |
Goh ja joh.
'Een beetje' een nicht, hoe moet ik me dat precies voorstellen overigens? Biseksueel? Of toch meer homoseksueel met een lichte afwijking? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat HIM zo bekend is geworden omdat Bam Margera zoveel propaganda/reclame voor ze maakt (n) |
neej man Ville is geen nicht man hij is vet lekker! en ik ben naar concert van HIM geweest =)
Whoehoew Knuvv Sara :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het altijd opmerkelijk hoe die 13jarigen zich af proberen te zetten tegen de mensheid door naar die muziek te luisteren
|
Citaat:
Even zonder gekheden, HIM vond ik ten tijde van Razorblade Romance wel aardig, omdat ze een soort nieuw genre bovengronds brachten. Na 1000 dezelfde soort nummers gehoord te hebbe ben ik het inmiddels een beetje zat. Hoe waren ze op Pinkpop, ik heb ze niet gezien. |
Volgens een recensie zwaar kut, volgens het pinkpopforum helemaal geweldig "want ville is zo lekker" :rolleyes:
geen idee verder, niet zelf gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe es lief.
|
Citaat:
|
Heb ik net gedaan (wel een echte boom dan, he, die in onze achtertuin). Ga jij dan nu lief doen tegen Tom?
|
Citaat:
OT; Hoezo is |..| HIM |..| nog niet uit elkaar? Waarom volgen ze het goede Creed voorbeeld niet? :( |
Omdat ze geilen op een publiek dat gemiddeld 3 schaamharen heeft?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37. |