![]() |
[MSX] Hero
Vroeger hadden wij een MSX, waar wij Hero op speelden (en nog wel andere spelletjes, maar die Hero kan ik me nog voor de geest halen ;)). Nu heb ik wel een MSX-emulator, maar ik kan het spel Hero nergens vinden. Wel plaatjes ervan, overigens. Zoals http://www.retrosite.de/emulator/con...leco/herob.gif
Is het verboden deze games te downloaden? Want ik kan ze uiteraard nergens meer vinden om ze te kopen (voor een paar centen, ik heb overigens geen MSX thuis). Enneh.. als iemand een link heeft: graag! |
Geen idee of het illegaal is, wel weet ik dat je oils well en boulderdash moet halen ;).
|
Citaat:
Ennuh als je de msx versie niet kan vinden, bestaat er wel een versie voor de c64 :P |
Citaat:
En als ik bij google "H.E.R.O." intik, krijg ik dezelfde dingen als wanneer ik met "hero" zoek. Dus hoe kan ik er nou aan komen? |
Citaat:
Dus ook voor de c64 versie :( |
Citaat:
anders ging ik zeggen waar ik het heb gevonden namelijk. ik heb het namelijk gevonden. |
Citaat:
Het kan misschien dus illegaal zijn, of legaal zijn. :confused: |
Citaat:
|
oeh, Hero :o
*warm van binnen wordt* :bloos: geen idee waar je het kan vinden, maar ik duim voor je :) |
ik heb thuis nog 2 msx'en een 2 en een 2+ en hero legt er ook nog wel ergens.
maar er is een verzamelplaats waar 64mb msx spellen in zit, niet bang zijn grote pakketten te downen, zijn meestal de moeite. hero zit daar ook bij en treasure of usas enz |
Citaat:
MSX was cool. |
Leuk spel ja, heerlijk al die nostalgische dingen.
Laatst Pyramids, treasures of the usa en Knightmare weer eens gespeeld. Blijft geweldig :) Mocht je het bestand willen hebben moet je maar ff mailen trouwens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |