![]() |
cpe tekenen, heb je je cijfer al?
bij ons zijn net de cijfers van het cpe ( centraal praktijk examen) van tekenen gegeven, het zou eerst niet mogen omdat het ons schriftelijk examen zou beinvloeden maar na het examen mocht hte wel...bij mij in de klas is het wisselend gemaakt het laagste was een 5 en wat cijfers onder de 6....ikzelf had een 9!!waar ik heel blij mee ben, maar hebben jullie de cijfers al? en vond je het mee vallen of tegenvallen?
|
:confused: Volgens mijn leraar is het een officieel onderdeel van het centraal examen tekenen en mag je cijfer dus pas bekend worden op 17 juni; tegelijk met de andere cijfers van andere vakken.
Onze tekeningen worden ook pas vandaag beoordeeld. Net om 12.00 kwam de 2e corrector binnen. Maar de leraar heeft al wel gezegd dat het niveau dit jaar dusdanig hoog ligt vergeleken met voorgaande jaren, dat we allemaal een voldoende hebben. |
Bij ons is het de 1e maandag van de examens al nagekeken, maar wat we nou hebben is niet bekend, helaas :s ...
|
Citaat:
Ik vind het zó stom dat de ene school zich wel aan regels houdt en de andere niet. Ik zou ook mijn cijfers al wel willen. Maar dat mag gewoon niet. En ik krijg mijn uitslag ook pas de 18de. :s |
wij wisten het al vóór ons CE.. En het heeft het inderdaad beïnvloed. Ik had een 7 dus ik wist al dat ik een -0,6 mocht halen op mn CE :) en ik heb 3 keuzevakken dus als ik een -0,6 haalde kon ik hv natuurlijk gewoon laten vallen ;)
Tja :) |
Citaat:
Ik had binnen no time uitgerekend dat ik een 1 mocht halen voor m'n CSE als ik een 5,8 had voor m'n CPE. En met enige arrogantie durfde ik wel zeker te stellen dat die 5,8 binnen was voor m'n tekening, dus ik heb dat CSE niet echt serieus gemaakt ;) Dit geldt voor bijna iedereen in m'n klas... |
Ik heb mn cijfer ook vandaag gekregen (na t examen) --> een 9,3!! :D Echt blij mee, had ik helemaal niet verwacht.. Ook niet omdat de anderen uit mijn klas niet echt hoge cijfers hadden (ik werd als laatste genoemd) Maar wat ik nog leuker vond was dat de tweede corrector tegen mijn lerares had gezegd dat ik toch echt wel naar de kunstacademie toe moest :) (ga ik niet doen, maar toch wel een leuk compliment..)
|
Ja, 8,4 :).
|
Bij ons had hij gezegd dat de punten tussen de 5 en 8.5 lagen en het gemiddelde was een 6.5 Als ik mijn werkstuk vergelijk met de anderen uit de klas, dan komt het wel goed :)
Het vooronderzoek (schetsen en modellen) werd zwaar beoordeeld. Bij ons was ook niemand meer gemotiveerd om te leren voor het CSE. |
het mag niet maar onze lerares wilde ons niet in spanning laten zitten
niet dat ik voor tekenen zenuwachtig was, maar toch leuk om te weten ik had een 7,9 het hoogste was een 8,3 en het laatste een 6 of 6,5 ofzo maar we hebben maar zes mensen in de klas bij ons was CPE al een hele tijd geleden nagekeken, anderhalve week voor de examens balen dat sommige nog moeten wachten, dat is wel oneerlijk |
Het niveau bij ons lag ontzettend laag :bloos:
De leraar heeft alleen gezegd dat er bijna alleen maar onvoldoendes zijn en ik weet dat ik er dus sowieso 1 heb :o |
6,5 en dat wist ik voor het CSe al. Toen heb ik uiteraard uitgerekend wat ik minimaal moest halen. :D
|
Ik wist ook al voor het CSE dat ik een 7,5 had :)
Nu nog maar afwachten hoe ik dat stomme theorie heb gemaakt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |