![]() |
[tekening] draak
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
Ik ben nog maar pas begonnen met draken tekenen...ik teken ze uit me hoofd..heeft iemand tips om te verbeteren? want ze kloppen nog niet..alvast bedankt! |
Ik vind em zeker niet slecht. Het hoofd is op zich wel leuk, maar die 'stekels' op zn neus vind ik iets minder. En dat groen in zn hals vind ik wat slordig gekleurd. Maar zeker mee verder doen.
|
Citaat:
Tips: pak een foto erbij van een leguaan,kameleon, salamander oid Heb je iig een soort van leidraad |
ik vind em varassend mooi :P
leidraad heeft ze niet nodig!! tis echt een hele stoere draak.. |
Citaat:
|
Neem eens een kijkje op deze site, mss heb je er wat aan :)
http://neondragonart.com/main.html |
Citaat:
http://neondragonart.com/dp/dragon13.gif ... |
thanks..weet ik eindelijk hoe ik moet opbouwen enzo..:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan geen toeval meer zijn. |
Citaat:
goh :p |
Citaat:
(n) |
jaja men heeft je door! en je naam: (n)
|
Citaat:
|
of jij bent de copycat...
off-topic: stoere film trouwens! |
jezus.
wat triest is het toch om te doen alsof je iets zelf getekend hebt. en het gewoon gejat hebt. en nog ontkennen ook. hij heeft zelfs de details hetzelfde. (N)(N). jammer. |
nouwja, neondragonart IS een hele goede site (timescapes <3), en iedereen begint met tekenen door werkt ja te tekenen. stop nou alleen eens met het posten van nagetekend werk. laats die kop uit Christopher harts boek ook al. (:P, ik ken TEveel plaatjes uit mijn hoofd).
oh well, die mondhoek lijkt nergens naar. geen id hoelang het al is, maar waar is de elite uit je ava noodles? |
Het is heus geen schande om toe te geven dat je het niet uit je hoofd hebt getekend, je moet ergens beginnen (niet dat hij ontzettend slecht is nagetekend)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit kan je gewoon niet ontkennen zeg.
je hebt 't gewoon uitgeprint en overgetrokken ofzo :| :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou geen donkere lijntjes (scherpe lijntjes) als omtrek gebruiken zeg maar, dus om het hoofd heen. Je kunt wel schaduw gebruiken, maar geen scherpe lijnen...
|
Citaat:
|
Jij verkracht de tekenindustrie!
Damn kom op hey, doe niet zo dom. We zien da tje het hebt nagetekent. En nu kom je erbij dat je vriend zoiets had getekent en dan ga je dalijk zeggen dat hij het heeft nagetekent. Maar stel dat zou zo zijn, dan zou jij het nagetekent hebben van iemand die iets heeft nagetekent. Dus dat is dubbel nagetekent dus dubbel fout. En ik vind het niet eens zo mooi door die kleuren. Triest triest... Geef het gewoon toe en we schudden handjes |
The Return of MegaN :evil:
|
hey, rustig, tis ent als een klein kind dat betrapt word tijdens het jatten uit de snoeppot.
geef gewoon toe dat je het nagetekend hebt. om eerlijk te zijn teken ik meestal "na", ik heb graag een basisvorm waar ik mee werk. |
Citaat:
|
ok..ik heb dit alles net gelezen..en werd helemaal rood..ik heb het al in de kantine gezegd..maar ik ben een maand niet thuis geweest..en heb mn dagboek laten liggen..waar al mn wagwoorden in stonden *stom stom*..mn zusje heeft alle sites waar ik kom bekeken..en dingen neergezet..zelfs in mn online dagboek..
hier dus ook..ze heeft zelfs mn tekening gescaned..en hier gezet..ik heb die tekening iid van een voorbeeld..ik weet niet zeker of die van de site komt die jullie hebben genoemd..ik heb het voorbeeld van een vriending gekregen.. mn zusje heeft een soort ziekte..na de dood van haar beste vriendin is ze helemaal doorgedraaid..we dachten dat het nu over ws..maar ze heeft nog steeds van die periodes dat ze liegt..en probeert mensen te kwetsen die dichtbij haar staan.. ik hoop dat jullie het begrijpen..en wees voorzichtig met het veroordelen van haar..ze is immers ziek.. en oja Jaj..die mondhoek lijkt inderdaad nergens naar..;) |
vind je het erg als ik je niet geloof? Het klinkt wel heeeel erg slap. Hou er gewoon mee op (of niet, want het is eigenlijk wel leuk om te lezen dat je van alles verzint en hoe mensen zich eraan ergeren)
|
Citaat:
|
LOL @ verhaal, post dan niks
|
Hahahahahhahahahahaha geniaal!!!
Ik heb me nog nooit zo als dit op het scholieren forum vermaakt :D HULDE! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bespeur onderhand vijftig fouten :rolleyes: |
hihi
|
Citaat:
|
nou linkinparkgirl: Je bent iig origineler als Linkinpark zelf
|
Citaat:
|
Citaat:
Knap is ze wel. Jammer dat het een christen is. |
Citaat:
|
:cool: :D :cool: :cool: :D :D (n) (n) :s :s :| :confused: :nono: :bloos: :bloos: :cool:
|
:D mensen, mensen wat een plezier. Chameleon2000 (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij ook? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |