![]() |
Model Behaviour
Ik zag gisteren een programma genaamd Model Behaviour op Yorin. Is dit net zoiets als dat programma van een tijd terug waarin ze op zoek waren naar een model, met Adrianne en Elise enzo?
Meer mensen die het gezien hebben? |
Ik heb model behaviour 1 gezien (ik geloof dat wat gister begon model behaviour 2 is).
Als het hetzelfde gaat als deel 1, dan is het wel zo'n soort als America's next Topmodel. Alleen lag de leeftijd van de meisjes vorig jaar een heel stuk lager dan die van AnT (ze waren zo'n 16, 17) en ging het vooral om het aflopen van castings. Terwijl er bij AnT toch wel heel veel voor hen werd geregeld. Het was iig wel leuk. Veel bitchfights enzo :evil: |
Citaat:
Gaan ze dan ook samen in een huis wonen enzo? En bitchfights zijn leuk om te zien :D Het is wel een stomme dag dat het uitgezonden wordt. Donderdag tegelijk met ER en vaak leuke films op Net 5 :( |
Citaat:
|
Willen jullie asjeblieft niet zeggen wie gaat winnen, als je het weet tenminste, DAS NIET LEUK!
Was ook al zo met paradise hotel (n) :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
wauw die ene jongen is zo geweldig mooi, die ene van die tweeling die er als eerste was :o <33
|
bij Model Behaviour 1 had adrienne gewonnen en elise viel net voor de finale af, ze zaten idd samen in 1 huis.
Bij duh 2e aflevering zijn ze nog met castings bezig enzo had het gisteren ook gezien, jongens en meisjes... |
Citaat:
|
:) Ik vind ut leukk!! heb ´t vorig jaar ook gezien en ook America´s next topmodel :cool:
|
heb het vorig jaar gezien, met dat blonde meisje met die krulletjes toch? Ga nu weer kijken.
|
Er zaten trouwens wel mooie mensen bij. Maar ook mensen waarvan je je afvraagt waarom ze auditie doen, of waarom de jury ze eigenlijk door laat gaan..
|
he ik ben nog wel benieuwd of die america's next top model 2 nog kwam? toen deel 1 bijna hier was afgelopen, was deel 2 dààr alweer afgelopen volgens mij :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik hoop het wel idd (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
dat met die vrouw die in die bijbel las, dat was met amerika's next topmodel.. want dat was Robin.. Ik heb het gister ook gezien, leuk!! Maar soms idd hele lelijke mensen... |
Citaat:
|
Ik heb het gister ook gezien.. niet helemaal, maar wel grootste deel. Ik wist geeneens dat het weer zou komen.. zag het toevallig. Wat zaten er toch veel geblondeerde mensen bij (uitgegroeid nog wel). Afschuwelijk lelijk. Die eerste 2 gozers die door zijn.. zijn zo eng. :eek: De enige mensen die wel wat hadden was dat ene meisje waarvan ze zeiden klassieke schoonheid ofzo. Alleen haar wenkbrauwen waren lelijk. En dat blondje met dat korte haar in een staartje.
|
Citaat:
En er was nog zo'n meisje met blond haar, die niet Engels was. Ik vond haar niet zo mooi op zich, maar als model weer wel zeg maar.. |
Citaat:
Ja die blonde was niet erg knap ofzo, maar iid wel als model. |
Bij de 2e auditie zat er zooo'n mooi meisje :bloos: ik weet niet meer hoe zeer heet. Ze had lang, bruin haar. Alleen ze was te klein :( dus is ze niet door (n)
|
Citaat:
want dan kwamen we ook met foto's van het nieuwe seizoen dat net begon ja :) |
Ooh, dat vind ik leuk!:)
ja, net zoiets als americans next topmodel.. Nu ook met mannen zag ik.. LeukLeukLeuk! |
Ik vind ANTM dan wel weer leuker, omdat ze daar gegarandeerd iedere week een fotoshoot hadden(waarop werd gebaseerd wie eruit moest). Bij MB moesten ze zelf de castings aflopen en hadden ze geluk als ze er ook nog een shoot uit konden slepen.
|
Citaat:
Het meisje dat had gewonnen had enorme ruzie met een ander meisje van de laatste 3. Dat was heel grappig. Wel jammer dat ik nu juist de eerste aflevering gemist heb :( Wat is er precies gebeurd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
vorig seizoen was vooral leuk toen ze in londen zaten.. die kamers een $##$ zooi, ruzie.. :D geweldig,
ik kijk weer. heerlijk om te zien hoe niet mooi je hoeft te zijn :D |
Citaat:
(Ben haar naam even kwijt, geloof dat ze een van de oudsten was) |
Ik vind het best leuk!! Vooral omdat ik nooit van mijn leven een van die meiden zou willen zijn! Dus is het altijd leuk om naar te kijken. :p
Ik vind het trouwens niet ZO geweldig dat ik ervoor zou thuisblijven oid.. |
Citaat:
|
weet je dat de 3e serie van America's next topmodel der ook al aankomt? heb ik op de site gelezen
(weet ook al wie de tweede serie gaat winnen :bloos: ) |
Citaat:
bovendien waren die anderen super arogant en scholden ze iedereen voor dik uit zodra ze meer dan maatje 34 hadden :s |
Citaat:
|
Nee zal binnenkort wel weer komen
De winnares van de 2e serie vind ik echt niet knap! Als ik die foto's bekijk, vind ik de anderen veel mooier |
Citaat:
*damn, ik onthoud altijd dat soort crap*:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond duurt het maar een half uurtje. Vorige week was het een heel uur. Ze zullen toch niet zoals die laatste afleveringen van ANT elke week een halve aflevering uitzenden?
|
Citaat:
|
Een rij van bijna 2 kilometer :|
|
die jongens :| die tweeling ofzo.. ik dacht dat dat nep was :$ :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Die 3 Roemenen waren ook lelijk. Dat ene donkere, kale meisje moest door. Zij was mooi. Maar jah.. waren niet echt bijzonder knappe mensen ofzo. |
Die 2ling inderdaad :eek: :D Walgelijk :bloos:
Verder is het wel leuk om te kijken als er niets anders op de tv is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |