![]() |
balkenende?
Wat vinde jullie van Balkenende?! Moet ie blijve of oprotte?! Ik zelf kies voor het laatste :p
|
Ik hem em laatst gezien toen ik door den haag liep.. had vervolgens 3 dagen nachmerries :eek: :D
Oprotten dr mee! |
Citaat:
|
Ja, laten we hem allemaal afkraken en heel hard roepen hoe achterlijk hij wel niet is, hahaahahahahahahahha!!!!!!!!!!!11111111!!!!1
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we hem eens voor de grap sarcastisch ophemelen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets? |
Citaat:
|
Fijn topic...
|
Citaat:
En zijn mediaoptreden dan. Hij komt zo goed en betrouwbaar en deskundig over, ik wil echt nooit meer een andere premier! :) |
Citaat:
Citaat:
|
Balkenende is fantastisch wegens zijn nimmer falende leidinggeving, en de Christelijke normen en waarden zijn in ieder aspect van zijn standpunten terug te vinden. Neem nu de oorlog in Irak. Verstandig als ie is, is ie ingestemd met Bush's rechtvaardige aanvallen onder het mom "opkomen voor de zwakkeren". Ik kan me geen betere minister-premier voorstellen.
|
Citaat:
|
Lachen man!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, ik kom niet meer bij!
|
weet je wat nou zo leuk is.. dat iedereen tegen hem is. en toch hebben zoveel mensen op hem gestemd. nou weet ik dat de meeste hier dat niet mogen (stemmen)
maar toch.. ik denk dat sommige hun fout pas achteraf inzien, en dan moet je niet meer zo zeuren. verder denk ik dat Femke het een stuk beter had gedaan, maar ach wie ben ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een man die zich nog niet eens bij zn eigen standpunten kan houden (y) |
Citaat:
ik vind het geen goede premier,totaal niet nee,maar dat ligt niet aan zijn belahcelijke uiterlijk |
Citaat:
|
Citaat:
hij is een man, van de arbeiders... :rolleyes: |
Ik heb niks tegen Balkenende
|
Balkenende doet het nog niet eens zo slecht. Een land regeren is makkelijk in de tijd van Kok. De economie groeide, werkloosheid werd langzaam aan minder.
Maarja, nu het omdraait is het gemakkelijk om met de vinger naar de president te wijzen |
Citaat:
|
Citaat:
of sta je erachter? |
Citaat:
|
Citaat:
femke is van de arbeid, die perst er 2 kinderen uit.. met haar kaken op elkaar geklemd as always :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al zou iemand anders zijn plaats innemen, zou er weer op hem worden gezeikt, dus nee, laat 'm maar blijven.
|
Probeer het zelf eens beter te doen. En daarna pas commentaar hebben. :rolleyes:
|
ik wil trouwens even zeggen.. toen kok er zat hadden we een prima welvarend land (oh god nou krijg ik weer geziek over me heen dat het toen kut ging..sure)
en toen hadden mensen ook commentaar. er zal altijd commentaar zijn. |
Citaat:
|
Ik ben het niet eens met de standpunten van het CDA en meestal ook niet met die van de regering. Ik vind Balkenende zelf weinig charismatish. En ook z'n optreden bij Bush was niet zo 'je van het'
Maar ik vind het gezanik over kapsels, brilletjes, pakjes, loopjes en Harry Potter best wel kinderachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw word ik zo langzamerhand ziek van dat Balkenende-gebash, geintjes oké, maar dit gaat naar persoonsvernietiging toe en dat kan ik niet steunen. Ik kan mij niet herinneren dat Kok zo door het slijk werd gehaald |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wacht op commentaar
|
Ik heb niks tegen hem.
|
Citaat:
|
Citaat:
oh nou, ik ben het niet met je eens. zijn maatregelen zijn impopulair omdat sommige nogal dom zijn. maargoed dat is mijn mening, jij hebt een andere. heeft geen zin om daar moeilijk over te gaan doen. ik vind trouwens dat hij niet durft aan te pakken, zeker niet t.o.v. andere landen (bush). maar dit alles is natuurlijk niet alleen zijn schuld, ook die van zijn kabinet. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het slecht gaat met de economie, moet er juist worden geinvesteerd. de belastingen moeten juist omlaag, en de rente's omlaag, zodat bedrijven gaan investeren. zo creeer je werkplaatsen, en krijgt onze economie een frisse wind. verder ben ik erg tegen de oorlog, en ik snap neit dat 'onze jongens' er waarschijnlijk nu nog langer gaan blijven. terwijl steeds duidelijker word dat die hele oorlog geen poot heeft om op te staan. het beginnen van die oorlog was een ordinaire oorlogsmisdaad... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |