![]() |
GTA Vice City cheats voor XBOX?
De naam zegt het al, ik zoek dus GTA cheats... De cheat waarmee alle levels unlocked worden en de heli, boten, en vliegtuigen beschikbaar worden wel te verstaan. Wie heeft ze???
Je zou me ÉRG helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: |
Ik wil je wel ergggggg helpen, maar zoek dan errrrrrrg beter aub!
Kijk eens op gamefaqs.com |
of cheatplanet.com of je zoekt bij google
|
googletopic
|
of je leert gamen :P
|
nee zo moeilijk is vice city niet :o
|
Jaaa, ik heb geen zin verder te spelen. Via Google etc. vindt ik niks... Weten jullie computer nerds niks? ;) :p
|
Citaat:
mongool... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
eerst ons voor nerds uitmaken en dan een vraag stellen die mn oma van 74 ook nog weet* :rolleyes: *authentiek! |
Je kan VC toch ook wel normaal halen, daar heb je toch geen cheats bij nodig.
|
Mensen was een geintje... :rolleyes:
Maarre, ik vindt het gewoon niet meer leuk om die missies te doen... Wordt saai. |
Dan ga je op zoek naar een ander spel :P
|
Hahaha. Maar Vice is zo lekker voor als je je even verveelt om wat aan te klooien :D
|
HEB JE NOU NOG GEEN CODES GEVONDEN?! :eek: :|
|
http://www.google.nl/search?q=gta+vi...gle+zoeken&lr=
zo. nog makkelijker kunnen we het je nauwlijks maken. |
Citaat:
|
Jawel, maar niet voor alle levels etc.
|
gamefaqs
Gamefaqs! GAMEFAQS godverdomme! www.gamefaqs.com (link naar gamefaqs mag best sticky, dan oeven we die "zoek cheats voor blaat" topicsniet meer te aanschouwen) godver, wat heb ik een grafhumeur |
DAAR VINDT IK GEEN CODE OM ALLE LEVELS TE UNLOCKEN GVD
Staan ze er uberhaupt wel, ik zie ze niet mensen!!!!!!!!!!!!! |
wie zoekt zal vinden...........
|
Oke, ben nu n Vice zelf. Heb net maar effe doorgespeeld... Geen dank, want niemand hielp echt :s
|
is het ook in je opgekomen dat er misschien niet eens zo'n code is?
|
Citaat:
Probeer deze maar eens denniss: RIGHT, WH, DOWN, R, LEFT, LEFT, R, L, WH, L of B, BL, DOWN, R, LEFT, RIGHT, R, L, A, WH of Y, UP, RIGHT, DOWN, X, R, BL (BL = Black, WH = White) |
Citaat:
Trouwens, http://www.watkykjy.co.za/wkj11/images/slot.jpg ? |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Dit zijn pas leuke cheats voor het spel. (Hoe leuk ze zijn, dat mag dennisss ons vertellen) Citaat:
De codes die ik dennisss heb gegeven, zijn de goede codes van het xbox versie :P |
alle levels...... :confused:
jongen wat heb je aan vice city als je er niks voor wilt doen, en een tip voor iedereen: cheats gebruiken kan veroorzaken dat je het spel niet met de volle 100% kan halen dus... i'm outs leuk trouwens altijd standaard in je auto'tje rondrijden en hoertjes oppikken (y) |
Citaat:
|
wij deden laatst rugby tijdens gym.
|
Leuk! Wij laatst Voetbal.
|
Citaat:
Maar je hebt gelijk, op gamefaqs staan geen cheats voor de xbox versie. |
op gamefaqs staan wel codes vor gta vc voor de xbox...
|
Citaat:
Ik ging naar xbox, naar games en zocht voor gta3 en kon dus niets vinden. Dan snap ik donders goed dat hij ze ook niet kon vinden. Met die google link had ik echter meteen 6 sites maar daar gaat het niet om :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
(zou je dus ook moeten doen, om zo denniss te leren hoe je moet zoeken en niet te cheaten. Een walktrough is goed, maar cheats.......) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
* Denkt in zichzelf: CHEATER! foei freyk :nono: * |
Citaat:
|
Citaat:
en zegt later wel dat ie het wel 'kan' uitspelen maar er geen zin in heeft. Als hij het zo uit kan spelen zou hij toch ook moeten weten dat er maar 2 delen in VC zijn... :rolleyes: . De eerste kan je standaard in de 2e kan je in door de meest debiel simpele opdrachten te halen...en dan wordt het pas (iets) moeilijk(er). Maarja dan heb je al wel alle levels geunlocked en moet meneertje dus tevreden zijn. Dus conclusie: Dennisss ZEIK NIET LUL! :p |
Citaat:
Ik snap best dat mensen voor dat soort dingen na het uitspelen van het spel er even een faqje bijhalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je nou BETER had gelezen, begreep je dat al van de eerste post, BOY!
|
Zit al lang in het andere gedeelte van Vice en iedereen loopt nog te zeiken :rolleyes: En geen cheats geven is wel kinderachtig... Je kan iemand toch gewoon helpen :s Maar ja ik post hier voortaan niks meer want je hebt er toch niks aan.
Doeii doeii |
Citaat:
wat zit je godver nou te zeiken man, je kan zelf toch ook wel zoeken, jezus, donder maar op ja, doei http://images.fok.nl/s/bye.gif |
1 iemand had de cheat gelijk op de pagina gezet, mischien kan die arme jongen nog niet zo goed lezen...............
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |