![]() |
Slimme School...
Op het Stedelijk Lyceum in Enschede zijn 28 mei woordenboeken uitgedeeld bij het examen HAVO Nederlands. Hierdoor is dit examen ongeldig verklaard.
Alle 75 leerlingen die op lokatie Kottenpark dit examen hebben gemaakt moeten het examen in het tweede tijdvak opnieuw maken. Eventuele herkansingen kunnen daardoor meestal pas in het derde tijdvak gemaakt worden. Vandaag werden de leerlingen per brief geinformeerd over de fout. Bij de redactie van deze site en het LAKS zijn al verschillende klachten binnen gekomen. ----------------------------------------------------------------- Lekker snugger... |
Shit he! Wat stóm! :| Ik zou echt wóedend zijn op mijn school!! Echt ontzettend boos...
|
Citaat:
naja dat heb ik nu, dan maybe niet maar toch haha |
maar ik vind het idd ook logisch, ik bedoel waar heb je anders dat hele vak voor als je alles op kunt zoeken? zelfde eigenlijk bij engels maarja ... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Bij ons vroeg ook iemand het in de klas, hij zo Ja waarom geef ik Nederlands? Dingen hoor je te weten, en als het ECHT moeilijk is staat het der wel bij... haha
|
och, op een andere locatie van mijn scholengemeenschap hebben ze het examen tekenen een week te laat laten maken. dát vind ik minstens zo dom. kwaad dat de leerlingen waren!
|
Citaat:
ja waarom zou ik dan herkansing doen...het is dan toch niet schuld van leerliingen?? |
Citaat:
|
ik zou woest worden.
maja het is vooral lullig voor diegenen die geeneens het wb hebben gebruikt |
Citaat:
maar dan zou ik echt heel erg boos zijn op school! :D |
Citaat:
|
Wij kregen zo'n papiertje met wat wel en niet mocht tijdens het examen en wat je wel en niet mee mocht (denk dat iedereen dat wel heeft gehad). Alleen een afdeling van VMBO mocht een woordenboek mee. Als ze bij mij het hadden uitgedeeld had ik dat gewoon gezegd... :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |