![]() |
Kids
6juni om 22.00 en 11 juni om 23.00 op MTV!
ben nou toch erg benieuwd naar die film :) |
Ik ken de hele film niet volgens mij..
Ik hoorde wel iets over Tarantino en Rodriguez films op MTV laatst. Wat is dat precies? |
kids is een soort docu over het leven van jongeren in de Us.
Redelijk wat shockerende dingen( sex, drugs, geweld) |
ja die ga ik kijken die film, wil ik namelijk al een hele tijd(Y)
@ Pebbles: four rooms is die van tarantino, heb ik nog niet gezien.. dus die ga ik ook kijken |
Ik las het in dat andere topic ja, hoop wel dat ze niet gaan censureren.
|
Citaat:
Die wil ik namelijk ook wel zien :) |
Wel redelijke film, maar zeker niet de beste die ik ooit heb gezien op dat soort gebieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
welke andere twee worden dan nog uitgezonden? |
Citaat:
|
Hmm deze film zouden we gaan kijken bij verzorging maar mocht op het laatste moment toch niet omdat het 'niet geschikt was' (was in de eerste)
Ben nu toch wel benieuwd :) |
Citaat:
elke zondag om 22:00 |
Op MTV? Wat een geweldig voorbeeld is dat voor de jeugd :nono:
Al is het een sterke film |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
goeie film, in tegenstelling tot ken park, zeker wel het kijken waard (y)
voor de mensen die het interesseert: de jongen die casper speelt heeft zich in 2000 opgehangen (n) |
Citaat:
Ik ga wel kijken denk ik. |
Hm, ga em denk ik wel kijken. :)
|
Deze film is door de man achter bully en ken park gemaakt.
|
de dvd recorder staat ingesteld :cool:
Ik hoop wel dat ze bij zo'n film niet zoals normaal op mtv om het kwartier reclame doen.. |
Goeie film
wel verbazingwekkend dat er nog steeds van die enorm naieve meisjes bestaan :| |
Citaat:
Citaat:
Dat daar een handjevol wereldwijze mensen woont vind ik juist vreemd... |
hele goede film. ik word er alleen niet vrolijker op. :|
en wat nou naieve meisjes. ik vind het achterlijk dat er nog zulke jongens bestaan. en die bestaan echt niet alleen in amerika. ik heb feesten gehad waar het precies zo ging eigenlijk. pas als je een paar jaar ouder bent zie je het en dan kan je het allemaal niet meer uitwissen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja wou het nog opnemen maar ik ben het vergeten, maar goed ik heb vrijdag nog een kans. Ik wil die film al zien sinds ik er een trailer van zag en toen was ik 10. Kun je nagaan...
|
Het begin was wel goed maar daarna werd het te overdreven.
|
k wou gaan kijken maar mn mama zat erbij en dies een beetje anti drugs en alcoholgebruik door jongeren dus heb ik er maar langs gezapt
|
Ik heb echt zo zitten kijken. :|
|
ik was jarig :bloos: dus heb hem gemist (N) :(
|
Citaat:
En er komt vrijdag om 23.00 een herhaling :) |
Citaat:
ohh beter (Y)(Y) |
ghehe, ik wou er net een topic over openen..:P
Ontzettend dope film, best triest om te zien hoe die gozers leven..en wat waren die lui lelijk zeg.. (n) (behalve die chick die HIV bleek te hebben :bloos: ) Maar de dingen die mij wel bij zullen blijven.. *Die scene in dat park *Dat die casper op die moeder geilde *Dat die gozer gewoon geld van zn moeder jatte, terwijl die moeder op zwart zaad leeft.. *Die scene bij die gozer thuis, op het laatst.. Maar damn, wat lijkt het mij dope om in zo'n film te spelen.. |
goede film ja,
zo ook ken park |
ik vond de film niet goed, maar zeker wel confronterend en mooi :)
die scene in het park, dat ze die man in elkaar slaan (n) |
Ik vond 't een erg goede film. Alleen erg jammer dat MTV eerst 10 minuten een 'interview' moest uitzenden waarvan het grootste gedeelte gewoon bestond uit scenes uit de film. Begin dan gewoon meteen!
Maar nogmaals: Ik vond de film erg goed en aangrijpend.Triest dat er zoveel van dat soort mensen zijn (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Die gozer was echt vaag, maar was hij in het echt ook zo hopeloos? :s |
Citaat:
http://www.imdb.com/name/nm0682399/bio |
Ben ik trouwens de enige die de beenloze man op de skateboard in de metro grappig vond?
"I have no legs, I have no legs, I have no legs, I have no legs" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb deze film al tijden geleden op video gekocht, en heb em nu een paar keer gezien. Hij blijft goed!!!
|
Door dit soort films word ik eraan herinnerd wat voor walgelijke wezens mensen eigenlijk zijn.
Wel lekker confronterend, daar hou ik wel van. |
ik heb die film gezien toen ik 12 was ofzo, voor een deel. Er staat me niet zoveel meer van bij maar ik wil hem daarom nog wel een keer zien, dat confronterende staat me wel aan.. Heb hem eergister gemist.:p
|
Citaat:
Op het NOS journal zie je wel 100 keren ergere dingen die gewoon in je iegen land gebeuren. Maar door een film besef jij dat mensen achterlijke wezens zijn. |
Hij/zij ontdekt iets over zichzelf en projecteert het direct maar op de mensheid :P
|
Citaat:
Maar, wat ik dus bedoelde: :P Niet de 'vanzelfsprekende' walgelijkheid (achterlijkheid heb ik niet eens genoemd) van mensen die je dagelijks op het nieuws ziet, maar het feit dat mensen weinig verschillen van beesten en alleen maar willen neuken. En natuurlijk bedoelde ik niet dat ik door deze film *opeens* besefte dat mensen walgelijk zijn, misschien had ik mijn standpunt wat duidelijker moeten formuleren, SORRY HOOR :rolleyes: zeikert. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:08. |