![]() |
aardrijkskunde deel 2
Ja, maar het stond ook gewoon in de module Wereldwijs..en ook in de officiele examenstof volgens mij (waar kan je die vinden?)
|
Nou, ik vind t stom :(
|
nou ja t blijft natuurlijk een kutstreek voor de mensen die de vragen al goed hadden en nu dus een lagere norm. krijgen. ben toch nog wel benieuwd wat ze met die andere vragen gaan doen (dl/nl, havens frankrijk, strassbourg/mulhouse)
|
Waar ligt Mulhouse eigenlijk? Ik heb er echt nog nooit van gehoord. Hm, even mn atlas erbij pakken.
|
goed zoeken he :D
|
waarom krijg je die tien punten eigenlijk altijd?
waren de vragen fout? best veel 10 :) ik heb niet nagekeken echt geen zin in, maar dat kun je natuurlijk altijd wel gebruiken (behalve als je die vragen al goed hebt ja, dan is het jammer) |
Citaat:
|
oh , lekker slim van ze
was het actieve aarde? (oh daarom kwam het me al zo onbekend voor) |
Citaat:
|
ook dom
|
Je moest toch alles van Mens en Milieu kennen?
Alleen maar een paragraaf van Politiek en Ruimte niet toch? Echt dom zijn ze daar zeg :| |
In mijn boekjes (de Geo) stond toch duidelijk iets over de geologische voetafdruk van ontwikkelingslanden en ontwikkelde landen. Ook waren er zeker veel pagina's gewijt aan overbevissing en milieuvervuiling (dus hiermee kon je makkelijk vraag 38 beantwoorden---> die had ik dan ook goed) Die vraag 36 was idd kut, maar met logisch nadenken had je wel wat kunnen invullen (ik had bijv woestijn -omdat daar haast niks kan groeien- en dat is goed)
Maar desondanks blijft mijn instelling: positiief blijven. Dus we moeten iig blij zijn dat ze ons 10 punten cadeau geven, ook al hebben bepaalde mensen deze goed, er zijn ook veel mensen die ze fout hadden. Ik ga er toch 5 punten op voorruit. Alleen even een vraagje: ik had vraag 40 niet gemaakt (geen tijd voor) Krijg je dan wel de volle punten?? Er waren namelijk bij ons wel wat mensen die het niet af hadden, krijgen die dan wel de punten? Da's eigenlijk best vaag omdat ze niks hebben ingevuld. Naja, ik denk het wel! |
Citaat:
- Vraag 36 heb ik stadjes dorpen en gehuchten gegokt, dus echt logisch nadenken hielp niet - Ik ben de stof in wereldwijs niet tegengekomen |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had alle vragen goed die nu goed zijn gekeurd (misschien 1 puntje winst gemaakt ofzo). Beetje jammer, máár toch erg mooi.
Mara het zijn dus 36, 38, 39 en 40? Ik kan die documentjes niet openen... :bloos: |
Citaat:
|
YEAH!
Het is echt te geweldig dat je voor die 4 opgaven het max aantal krijgt!!!! Ik had nog 1 klein vraagje, wat zouden jullie hiervan denken...bij vraag 2 he, in het antwoordmodel staat als voorbeeld: cultuur en onderwijs, ik heb gezondheidszorg (en nog iets, maar ben ik alweer vergeten :o), wat denken jullie?! Kansje?! Want ik ben bang dat door die vragen die gesteld zijn, dat de norm niet ver boven het minimale, de 0.5, komt te liggen.... en als ik deze vraag goed heb, heb ik de 4.9 binnen :D |
Hoe kom je erbij dat 0,5 het minimale is? Hij is wel eens lager geweest hoor.
|
Citaat:
Bandbreedte : 0.5 tot 2.0 |
Citaat:
Ze geven namelijk per vak aan wat de ondergrens ZOU KUNNEN zijn. Lager dan die 0,5 kan dus echt niet bij sommige vakken. |
Citaat:
Dan heb je een andere wereldwijs dan ik, want t staat er echt in |
Citaat:
En in mijn boekje van de Atlantis wordt meer geleuterd over die overbevissing dan me lief is. Ik had verdorie net zo goed helemaal níet kunnen leren, als toch alle fatsoenlijke leervragen gewoon gratis worden weggegeven. Ik begrijp dat echt niet *gromt* *moppert* *schildert nog meer spandoeken* |
Uhm? er zijn idd 2 versies... *pakt boek* in het register staat niks over biomassa... ook niks over een ecologische voetafdruk... conclusie: staat er niet in :cool:
*bladerd door hoofdstuk mens en milieu* milieugebruiksruimte is wat anders :) in mens en milieu staat helemaal niks over biomassa of over een voetafdruk... :rolleyes: misschien in jouw wereldwijs wel.. (je hebt er 2.. 1 groot dik boek of een boel kleine boekjes) maar in mijn wereldwijs (die dikke) kan ik niks vinden |
Citaat:
|
jah bij talen ligt de bandbreedte tussen de 0 en de 2
t schijnt dat veel leraren ook kwaad zijn dat de vragen bij voorbaat al zijn geschrapt, terwijl ze nog niet eens zijn nagekeken. is ook idd wel erg dom. als nou achteraf blijkt dat die 4 t slechts zijn gemaakt, dan kun je t eventueel nog overwegen.... maar jah doe dan die andere vragen *grom* *maakt alvast een protestlied* |
OH jeeeh!
Ik bedenk me net dat ik niet mijn atlas nummer heb opgeschreven.. OEPS! Ik ben ook zo'n ezel! Maar goed, ik had de 51e druk mee, maar toen kwam onder het examen mn leraar naar me toe, met de 52e druk, en toen zei hij dat de 51e druk te oud zou zijn! OHOH! Zou het nut hebben mn leraar te bellen? |
ik denk t niet, ik denk dat ze zo wel kunnen zien welke druk je hebt gebruikt, als ze t examen een beetje doorkijken
|
Citaat:
Gut ik word echt helemaal gek hier! Stel je toch voo rdat ik zo iets van 5 punten misloop, en daardoor zak!! :| Waaa! Dus ik probeer de leraar te bellen, kan imers geen kwaad, maar ra ra, die is er niet. wel antwoordapparaat, maar goed, heb hem liever zelf aan de telefoon. Ik hoop maar dat als hij nakijkt, en ik een paar vragen goed heb van 52e druk, hij zo slim is het er zelf boven te zetten. Ik weet dat hij er niet moeilijk over zal doen , maar wellicht die 2e nakijker!! nah goed, ik blijf hem bellen! |
doen ze echt niet moeilijk over hoor
dat zou wel heel stom zijn, ook de tweede nakijker niet |
ben ik t helemaal mee eens. maak je niet al te druk daarover hoor!
maar toch suc6 met bellen (y) |
Citaat:
Dus voor elk vak geven ze aan wat de laagst mogelijke norm is. Bij Frans zeggen ze bijvoorbeeld dat de laagst mogelijk norm 0,0 is en bij geschiedenis 0,5. |
Iedereen http://www.knag.nl/pages/onderwijs/havovwo20042.html al gezien?
|
ohw beter, dat zijn er dan weer 2 punten bij (y)
|
dat zou wel beter zijn, dan heb ik er 3 punten bij (STRAASBOURG!)
maar ze hoeven zich hier niet aan te houden he, dus dat is nie helemaal cker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vraag 2,4,5,11,12 en 25 heb ik volgens het correctiemodel fout maar volgens dat ding (the thingy w/ the advise) wel goed :o mag hopen dat ze die antwoorden ook goed gaan rekenen (betekent natuiurlijk wel een enorm lage normering, mja kan niet alles hebben)
|
dit zou mooi uitkomen als die antwoorden worden goed gerekend, dan zal ik wel een voldoende voor AK komen te staan maja we zullen moeten blijven Afw88!!! :D
|
Citaat:
|
ach kom op joh, tis nog maar 1,5 week! is al bijna!
mn leraar heeft strassbourg goedgekeurd :D |
Citaat:
|
Ik heb vandaag al te horen gekregen dat ik ben geslaagd! Had een 5.9 voor AK
|
Citaat:
|
Klopt. Docent ging van de laagst mogelijke normering uit. Er moet dus minimaal voor..
|
Sinds wanneer gaan leraren het aantal punten al bekend maken voor de normering bekend is.... Zou ik ook eens rustig (of juist niet :bloos: ) kunnen slapen.
|
Mag niet, maar men nederlands leraar heeft ook beloofd punten door te bellen...
:s helaas kent hij het gezegde: belofte maakt schuld niet echt helemaal (helemaal niet) :s |
Ik zit waarschijnlijk op een te christelijke school voor dat soort praktijken ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50. |