![]() |
help!
Ik heb havo eindexamen gedaan en ik heb het profiel cultuur en maatschappij en bio als keuzevak.
Nou heb ik bijna zeker voor eco een 5 en ook voor bio een 5. Heb ik nou een her, of mag ik voor bio een 5 staan omdat dat niet in mijn profieldeel zit :confused: Wie weet het, ik zit namelijk vreselijk te twijfelen... |
Ja, je mag voor bio een 5 hebben... Deze hoort namelijk in je algemene deel en je mag er 1 in en buiten je profiel hebben.
|
Maar het algemene deel is niet het profieldeel?
Want ik weet wel zeker dat eco in profiel zit, maar ik dacht dat bio in het vrije deel zat? |
Bio is idd vrije deel
en bij C&M is profieldeel: GS, CKV, Eco 1 en Duits 2 of Frans 2 Toch? DUS je mag 1 in je profieldeel en 1 der buiten (vrije deel en algemeen) |
Hoi
Je bent gewoon geslaagd hoor! Ik heb precies hetzelfde als jou! Suuzel |
wow, ik ook 2 vijven voor die vakken;) en zelfs al zou je voor biologie een 4 komen te staan ben je nog geslaagd.
|
als je voor eco een 4 hebt, ben je ook geslaagd (bio dan wel een 5 he :p)
|
Citaat:
|
Hoezo?!
Biologie is niet in je profieldeel als je C&M hebt... en Economie wel... je mag een 4 hebben in je profieldeel hoor :s dus dan mag je een 4 voor Economie hebben? Tweede Fase: Je bent geslaagd op havo/vwo als: • Je als eindcijfer voor alle vakken een 6 of hoger hebt gehaald • Je één 4 of één 5 hebt en voor alle andere vakken een 6 of hoger • Je twee 5en of één 4 en één 5 hebt gehaald en voor alle andere vakken een 6 of hoger. • Let op: Je mag maar één onvoldoende hebben in je profieldeel (daar hoort het vrije deel niet bij) • Let ook op: Het vak Lichamelijke opvoeding, CKV 1 en het profielwerkstuk moeten zijn beoordeeld met een voldoende of een goed staat niet bij wat voor onvoldoende, 4 of 5 ;) |
Citaat:
daar staat t dan toch? economie is profieldeel, en een 4 is twee onvoldoendes:s |
waar zie jij staan dat een 4 2 onvoldoendes is ;)
je mag OF 2 5-en OF een 4 EN een 5 dus een 4 telt voor 1? |
Citaat:
|
mja ik ben het eenmaal zo "gewend"
maar goed er staat ook gewoon dat je slaagt met een 4 en een 5.. staat dus niet bij of die 4 in je profieldeel mag :) |
wow....er zijn al meer dan 80.000 klachten!!!!!
|
Citaat:
|
oh hellup.. :rolleyes:
je komt er vanzelf achter |
Citaat:
En er zijn pas een paar topics over.. |
Bedankt allemaal hoor,
Uhm maar ik kom hier nooit dus ik heb geen andere topics doorgelezen.. sorry. En ik kom er inderdaad vanzelf wel achter ja! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51. |