![]() |
Se7en
Donderdag 10 juni, 22.25 op Net 5! (y)
|
(y)
|
Donderdag 10 juni is een leuke filmdag (y)
Se7en heb ik eens gezien, toen vond ik hem best eng. Wel een goede film. Ik denk niet dat ik hem ga kijken, aangezien ik dan alleen thuis ben :o |
Vind het een erg goede film, heb hem dan ook al ontzettend
vaak gezien. Denk niet dat ik hem weer ga kijken.. (kan hem nu wel dromen :) ) |
ik heb m, dus ik ga m niet op tv kijken
|
Alweer?
Wel een goede film hoor, maar ik ga m niet weer kijken, ik heb die al zo vaak gezien. Maar voor de mensen die m nog niet kennen: zeker een aanrader! (y) |
Al zo vaak op tv geweest dat ik 'm nu maar eens niet ga kijken.
|
ik neem m op, ben dan buiten westen..
alleen ik durf hem niet alleen te kijken, de vorige keer ben ik ook halverwege gestopt :o |
Pitt bewijst daarin dat hij een goede acteur is, net asl Spacey en Freeman
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja hij is onwijs vaak op tv geweest, maar ik heb m nog steeds niet gezien :bloos:
Of ik vergat t, of de video deed t niet, of mn moeder vergat t op te nemen (dat gebeurt wel vaker :mad: ). Maar nu gaat het er dan echt van komen. Als mn moeder t tenminste niet weer vergeet, want dan ben ik er niet :| |
(y) Ik ga hem ook zeker kijken, heb hem ook ontzettend vaak gezien maar is een topfilm.
|
Als ik het niet vergeet kijk ik ook wel, heb m nog maar 3 x gezien ofzo.
|
Heb hem in het najaar eens opgenomen en niet zo heel lang geleden gekeken. Goede film (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb em al iets van 3 keer gezien.
Wel goeie film though, maar ik voel me niet geroepen om em alweer te kijken. |
Citaat:
Ik denk eigenlijk ook dat ik hem niet leuk vind, maar ik ga hem nu wel kijken, denk ik. |
k snap niet dat mensen hem eng kunnen vinden...
|
:rolleyes:
Ik heb m al best vaak gezien en ik heb dan toetsweek dus ik ga m niet kijken. Misschien opnemen :) |
ik ga m absoluut kijken, vind het een geweldige film ook al kan ik m al dromen :)
Dat eind!!! |
al vaak gezien, maar ik zet hem zeker aan
(y) |
Hele goede film! Heb hem nou een paar keer gezien, maar je krijgt er geen genoeg van :)
|
Citaat:
|
Dat is echt een gave film maar ik heb hem al gezien en ik heb ook het boek al gelezen dus ik denk niet dat ik ga kijken want ik ga die avond verkiezingen kijken denk ik. :)
|
Erg leuke film, maar ik heb um nou al zoooo vaak gezien. Denk niet dat ik hem ga kijken. (ik kan vast ook niet...)
|
ZO'N ONTIEGELIJK GORE FILM!
Wel heel erg goed, maar ZO ONTIEGELIJK GOOR en ZIEK! |
Ik ga m ook weer kijken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
je ziet niet hoe de mensen vermoord worden, dat zou al een stuk enger zijn, ik vond hem tegenvallen... :o |
Citaat:
|
SotL is ook niet eng...
|
Citaat:
Bij Sloth schrok ik zo dat ik de hele nacht niet meer durfde te slapen en in mijn bed Donald Ducks heb liggen lezen :D |
Citaat:
|
chill, die ga ik proberen te kijken..:P
|
Hè gadver, is die nou weer op tv. (n)
|
Net gezien, vond hem best goed. Het einde was inderdaad wel erg verrassend, had ik niet verwacht in elk geval. En die vent die een jaar aan dat bed vastzat, die zag er niet echt fris uit zeg :p
Film deed me wel denken aan the bone collector, hoewel bij deze film het einde stuk beter was. Jammer van die achtervolgingsscene alleen, dat verpestte het wel weer beetje. |
o :| vergeten op te nemen :(
|
Citaat:
|
dvd is zooo handig.
|
Ik vind die film helemaal niet eng, slecht spannend...
goede film btw, veel bochten in het verhaal. |
gvd .. waarom zie ik dit soort topics altijd 1 dag te laat :s :mad:
|
Ik heb hem ook een tijdje geleden gezien, kan het eind alleen niet meer goed herrinneren, want toen ik hem zag, had ik een dag later ook weer een andere film gezien van brad pittt, maargoed.. ik vond hem wel heel leuk!! :)
|
Ik heb hem gezien.
Maar er zijn toch 7 moorden gepleegt, ik kan er maar 6 herinneren. |
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler tags zouden hier heel erg goed van pas komen. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler