![]() |
Eind van de wereld deze maand?
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42436/
Wat denken jullie? Zijn wel vaker van dit soort neppe dingen geweest, maar dit ziet er wel wat professioneler uit als die vorige voorspellingen. Als het einde van de wereld nabij zou zijn zou NASA dat denk ik wel stil houden om paniek te voorkomen....dus het zou kunnen Klinkt scary, ik denk niet dat het echt waar is, maar you never know zou wel zonde van het EK zijn :P EDIT: Ik hoor nu dat het een haox is... http://www.abovetopsecret.com/forum/thread55811/pg1/ maar weet et niet hor |
Volgens de Maya's: 23 december 2012 (dacht ik).
|
Dat is niet het einde van de wereld. Het is het einde van hun kalender. Ze wisten niet hoe ze de kalender verder in moesten vullen. Het is niet per se het einde van de wereld.
En die ruimtestofwolk, ik moet maar zien wat er gebeurd. Gaan de zon en Jupiter de grote objecten niet naar zich toetrekken? |
Jah ik las et net ook.. maar er staat toch echt nergens dat het de einde van de wereld is hoor
|
Citaat:
|
ik lees dat de hoax een hoax is :s wtf??
|
Citaat:
|
die mannen fok zijn weer creatief bezig geweest :D
|
Citaat:
Als de aarde toch vergaat, wat is dan het nut van het voorkomen van paniek? |
Citaat:
... en de Bijbelse versie kan niet missen natuurlijk ... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
die stofwolk ..
zulke stofwolken zijn niet zeldzaam hoor de aarde word vaker door zulke wolken geraakt er gebeurt gewoon niets misschien wat vallende sterren ofeen storing hier en daar :) |
Storingen in het elektrische netwerk worden niet veroorzaakt door stofwolken, maar door elektromagnetische zonnestormen (of hoe noem je die dingen), die ook het noorderlicht veroorzaken.
|
Citaat:
|
toevallig kwam ik dit tegen van nostradamus
I - 17 For forty years the rainbow will not be seen. For forty years it will be seen every day The dry earth will grow more parched, and there will be great floods when it is seen. |
Haha, vandaar dat de Amerikaanse film-industrie net rond deze tijd The Day After Tomorrow heeft uitgebracht, kan iedereen er alvast aan wennen. :rolleyes:
Wat een onzin. |
ik zit nog steeds te wachten op die metorieten die uit de lucht moeten vallen :) tis 8 juni
maja tijdje geleden is er 1tje ontploft boven de VS ofzo he |
Citaat:
|
jah die stuk is echt..
maar waar blijven die asterioden nou? |
Ooooo :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
|
We zijn nog steeds niet dood :D
en ik maar in de lucht kijken...... :P |
lol net zo'n 'never cry wolf' verhaaltje dit. Als die wetenschappers elke paar weken roepen dat de aarde zal vergaan en ze menen het een keer ECHT zal niemand ze meer geloven onder het motto .. daar gaan we weer
|
Citaat:
|
Volgens mij heeft Nederland er ook geen rechten op gekocht
|
er was toch al een meteoriet geland in nieuw-zeeland :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
are we dead yet?
|
Citaat:
|
Ik wacht af in sp...
|
Er is deze week een stuk meteoriet ingeslagen in een huisje in (nieuw-?)zeeland :P
|
offtopic: jammer voor de mensen die hun examen willen herkansen :p
ontopic: dit is al de zoveelste keer. |
Oh stoer, dan ben in zonnewende vieren (2 dagen te vroeg ja) als er bovenop mij een astroïde inslag komt :cool:
vink wel mooi, zo met de eerste zonnestraal bij het observatorium. |
als de astroiden op aarde vallen spring ik in de *luchtballon :)
|
Oh. Nou ja, weer een verzetje. :)
|
Citaat:
Neerstortende asteroïde boven Missouri Meteoriet in zuiden van Aus. ingeslagen Neerstortende meteoriet Nieuw-Zeeland Aarde bijna geraakt door meteoriet Meteoriet vliegt huis binnen Marine wereldwijd kiest zee - toeval? June 2004...The Beginning Of The End? Galactic dust storm hits solar system Ruimtestofwolk in juni fataal voor aarde (hoax) En stel dat 't wel zo is... what the hell, we doen toch niet meer mee aan het EK.. :) David www.nieuws-platform.nl |
:s , ze moeten nu onderhand toch wel gaan opschieen met het einde van de wereld, nog maar 8 dagen.
|
ja, en het hoogtepunt, dat 19 en 20 juni zou zijn, is al voorbij.
|
Citaat:
|
nou de maand is voorbij , en nog steeds bestaat de wereld
|
Citaat:
Misschien is het wel allemaal voorbij zonder dat je het weet. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |