![]() |
Sigaren
Wie van jullie ONDER DE 20 rookt er sigaren?
Ik rook er minstens 2 per dag, het is helemaal lekker met een glas goede wiskey. |
nee het stinkt
|
Ik heel soms. Sigaren zijn echt goed te doen jonge.
|
dude, ik ging samen met een vriend helemaal in stijl: zonnebril legeroutfit en stoere blik naar die breezers toe met hun marlboro lights. En we gingen recht in hun gezicht een dikke siggaar roken. :D
Dat was errug leuk. :D |
ik hol ze af entoe uit en dan vol proppen van wiet. Als ik uit ga ook wel eens een sigaar in me mondhoek :cool:
|
heel soms maar over het algemeen niet.
hoe oud ben jij btw? :confused: |
Hoi!
Sigaren zijn lekker... zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=842029 En aangezien die naar L&G ging, gaat deze dat ook. Sigaren zijn geen drug namelijk ;) |
Whiskey is zo ranzig als maar zijn kan trouwens, doe mij maar hoogstens Bourbon, maar een Bailey's ben ik al tevreden mee ;)
|
Helaas ben ik niet onder de twintig.
|
Citaat:
|
Ze zijn ook best wel duurder dan sigaretten. Logisch dat ze dan minder stinken. Pecunia non olet. ;)
|
Alleen blunts.
|
Citaat:
En de poster hierboven, blunts is ook (Y). |
Nooit,
ik word altijd misselijk van zo'n sigarengeur.. |
Nee bedankt, wordt alleen al misselijk van die lucht :s
|
Op zich vind ik sigaren best lekker ruiken (de relatie met pecunia non olet zal ik hier niet leggen). Whisky of Whiskey is daarentegen wél erg lekker :)
|
met nieuwjaar wel eens 1
en dan nog een goedkope erachteraan maar dies meer voor het afsteken van vuurwerk |
Citaat:
|
Nee, ik vind het stinken.
|
Citaat:
Zoals Dr Evil zou zeggen: ZIPPIT |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee beide zijn smerig
|
Citaat:
Overigens vind ik roken zoieso goor, maar vreemd genoeg vind ik sigaren minder stinken dan sigaretten :confused: ('t is dat je er kanker e.d. van krijgt, maar anders zou ik niet eens bezwaar hebben als er in mijn buurt een sigaar werd gerookt) |
na afloop van een concert wat erg goed ging, ga ik graag met mijn companen een sigaar roken met een lekkere neut, nog ff nababbelen over de mooie dingen en over de hilarische fouten....
|
GETverjuckes :eek:
|
Ik zou wel eens een sigaar willen proberen.
:) |
een man is als zijn sigaar sprak mijn wijlen grootvader
niet al te dubbelzinnig lezen :p |
Ik ben niet onder de 20.
En 2 per dag vind ik vééls te veel. |
Citaat:
Maar wijlen jouw grootpa had gelijk, en Bill Clinton heeft dat afdoende bewezen..... |
Citaat:
|
Ik kan niet ontkennen dat het stijl heeft, maar dat is dan niet aan mij besteed. Ik vond ze ranzig als de nete en ik zou het niet nog een keer doen, maar whiskey gaat er wel in :p
|
nou sigaartje op zijn tijd is alijd wel lekker... maar om ze nou elke dag te gaan roken, neej dank je.
|
neeeeeee rook helemaal niet
|
jawellll
|
Ben 20 (sorry), rook wel eens een sigaar. Maar op het moment dat je er 2 per dag of 1 per dag rookt lijkt het mij niet echt gezond meer. Van sigaren moet je zo af en toe genieten, als je elke dag 1 of 2 sigaren rookt dan wordt het te veel een gewoont en dan is t ook veel slechter voor je gezonheid
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |