![]() |
Gestoorde ouders
Zap ik even langs Oprah. Het gaat over ouders die hun kinderen de showbizz in pushen. echt van die kindjes van 4 die met krullers en make-up rondlopen en eigenlijk alleen maar buiten willen spelen. Vreselijk, ik vind dat je dat ook kindermishandeling mag noemen...
|
Och, het heeft bijvoorbeeld Mary-Kate en Ashley Olsen geen windeieren gelegd. Die begonnen al als babies in 'Full House'.
En ondertussen ligt heel Amerika af te wachten tot ze 18 worden en hopen dat ze dan in de Playboy willen... :D |
ja, maar die meiden willen het nu zelf ook. Deze kinderen worden gewoon gedwongen door hun ouders!!! * pakt knuppel en knuppelt deze ouders preventief neer *
|
Citaat:
|
* lady gaat gezellig met Mark op de bank zitten, zet oprah op en laat hem zien wat ze bedoeld *
|
Citaat:
|
Fout. Laat zo'n kind later beslissen of ie de showbizz in gaat of niet.
Maar verder ook naar de hel met Oprah, die pretentieuze doos. |
beetje loos om te gaan discussieren of het fout is. tuurlijk is het fout.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gisteravond de herhaling gekeken.. mijn god! die vander met die 7 kinderen was echt afschuwelijk.. wat een eikel.. die kinderen doen alles om hem blij te maken en zijn zelf ongelukkig, en dat ziet hij zelf niet eens. omdat hij acteren leuk vindt moeten al zijn kinderen ook die richting op.. gestoord die vent..
en dat kleine meisje dat je steeds zag, met die moeder, was ook al zo belachelijk. je gaat je kind toch niet voor de spiegel zetten en "ben je zo mooi?" "nee" "nee he, zo ben je niet mooi voor de wedstrijd" ... :| hallo?! kiendje bleef alleen maar zeggen dat ze naar huis wilde, dat ze niet wilde.. echt.. belachelijk :| |
Citaat:
|
Tja, zieke shit enzo.
Maar what else is new? |
Zijn meestal "lelijke" ouders of mensen met een minderwaardigheidscomplex die hun kinderen op zo'n manier pushen, ze proberen dan hun kroost aan te doen wat hen niet gelukt is.
Citaat:
|
Citaat:
http://img30.imageshack.us/img30/1772/OlsenlOl2.jpg http://img30.imageshack.us/img30/2521/OlsenlOl3.jpg |
^^^ HOT
Nog maar 8 dagen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wilde net gaan reageren; zo mager zijn ze toch niet? Wel dus. Pff, ziet er idd niet gezond uit. ontopic: ik heb dat ook wel eens op tv gezien, van die gepushte showbizzkinderen, dan heb je toch geen leven meer. Die kindjes komen van school hup gelijk oefenen en weet ik veel wat. Sneu. |
Ie. :eek: (n)
|
Citaat:
écht en ja. dit zijn wel een beetje enge foto's. |
Mary-Kate is vooral heel ernstig, maar ik heb 't idee dat die Ashley (de blonde) minder mager is, wat normaler. Maar misschien komt 't ook wel door de kleding.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |