![]() |
Zijn die wietzakjes bestand tegen vochtigheid?
Mijn maat en ik kwamen net thuis uit de stad, hebben we bij mij in de tuin nog een jointje gesmoked... heb ik het zakje met wiet (wel dicht met die speciale sluiting) op de grond laten liggen (dichtbij een stel coniferen)... ik kan het nu niet meer gaan pakken, dan snaaien mijn ouders me. Maar morgen zijn ze weg en dan wil ik er nog wel wat van smoken. Blijft die wiet gewoon droog in dat zakje of moet ik het ergste vrezen? :p Om een uur of 8 kan ik 'm wel binnenhalen.
|
Normaal wel, als ie fatsoenlijk dicht is, misschien ietwat vochtig ofzo. Maar das toch geen prob, dan laat je t toch drogen, wordt ie echt niet slecht van (zolang je hem maar niet vochtig blijft bewaren).
|
Hoe lang moet ik het laten drogen, mocht het vochtig zijn? ik wil morgen nog wel wat roken. Maar hij zit goed dicht, ligt tegen een paar stenen en half onder een stuk hout (dus regen maakt niks uit).
|
geen idee nog nooit geprobeerd
vast wel |
bedankt voor die geweldige reply dude. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom ligt ie eigenlijk buiten? neem em gewoon mee naar binnen de volgende keer!
|
Je hebt het nu al vast terug. En?
En het ging ook niet om regen, het ging om dauw. Om te drogen, neem een warme bureaulamp, leg het daar (niet te dicht!) onder en af en toe voelen. Kijk wel uit dat t niet uitdroogt of in de fik schiet. |
of dat het plastic smelt en dat je wiet met plastic moet oproken. :D
|
Citaat:
|
in bepaalde mate, maar niet wasmachinebestendig
|
Citaat:
vanmorgen heb ik het zakje opgehaald de wiet was nog kurkdroog. net een lekkere joint gesmoked... ja het zit wel goed met die zooi... dank voor de replies. misschien komt dit topic ooit nog van pas voor andere stiekeme stoners. (y) |
ja, ik heb ze ook wel eens in de was laten zitten, en heb ik daarna nog gewoon opgerookt. Kan best wel.
|
ik had eerst ook beneden een zakje wiet op tafel laten liggen toen ik daar gedraaid had ('s nachts) maar gelukkig moest ik de volgende dag werken en was ik als eerste beneden :D
edit: mijn vader weet wel dat ik blow maar hij zal het niet zo leuk vinden als er smorgens een buil wiet op tafel ligt :p |
als de wiet wat vochtig is maakt et in een puurpijp niets uit, behalve dat het wat heter aanvoelt. En in een joint, tja, het zal heus wel branden behalve als het doorweekt is
|
Citaat:
natte kleffe wiet in een joint draaien dat verkruimeld niet plakt en is KUT |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nix gewend dus, braafjes thuis achter het bureau je joint voorrollen, want de wiet zou wel eens vochtig kunnen worden en dan verkruimelt ie kut :D. |
echt, als de vraag die na de 1e post tot stand kwam hetzelfde zou blijven als het topic... Whow, dan had ik echt een smartass reply gegeven! Maar helaas...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
? Gooi mijn wietbaal normaliter niet in een bad voor ultime test. Ergo;i do not know!
|
doen joh, altijd lachen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |