![]() |
Afkicken.
Heb jij al eens overwogen om te stoppen met forummen? Misschien is 't je al eens eerder een tijdje gelukt? Veel mensen zijn namelijk van mening dat ze verslaafd zijn aan dit gele forum, maar hebben deze mensen wel eens bedacht dat ze ook minder zouden kunnen komen of dat ze zouden kunnen stoppen.
Wat zijn jouw ervaringen hiermee? Zou jij 't kunnen? |
ik wil tijdens mijn toetsweek graag een ban, anders kan ik toch niet stoppen.
|
Citaat:
Hoewel daar ook wel eens uitzonderingen op gemaakt zijn. :D |
ja, maar ik spam gewoon daarvoor even heel veel :p
|
Ik moet het, denk ik. Vooral tijdens de toetsweek. Misschien zal een ban in die tijd handig zijn. ;)
|
ik vrees dat ik wel moet stoppen, volgend jaar ben ik als het goed is geen scholier meer.. (maar misschien ga ik in ontkenning)
@jet: je kunt je natuurlijk ook gruwelijk gaan misdragen in de week ervoor. |
Heeft de jeugd van tegenwoordig echt geen doorzettingsvermogen meer?
Als je even niet wil forummen dan moet je gewoon niet komen. Simpel, toch? |
Citaat:
en ik ga me inderdaad maar misdragen ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga de beginselen van het vermogensrecht bestuderen. :cool: |
Citaat:
dan ga ik wel in ontkenning |
Citaat:
|
Citaat:
(nee, dat zou wel erg triest zijn) |
Citaat:
|
Ik zou het kunnen als ik het zou willen. Maar op het moment wil ik nog niet stoppen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Moeten: ja. |
Citaat:
|
doomed for ever
|
Zolang ik het nog leuk vind om te forummen en het niet zo'n
invloed op mij(n leven) heeft dat het niet goed is ed, zie ik geen reden om te stoppen of 'af te kicken'. :) In drukke(re) periodes ben ik sowieso wel minder op inet ed, maar áls ik dan inet, is de verleiding om even een rondje te maken wel erg groot... ;) Dat rondje beperk ik dan meestal tot de fora waar ik fb ed, dat lukt meestal wel aardig. Alleen duren die rondjes soms wat langer dan ik had gepland ed. :o |
ik kan stoppen als ik dat zou willen
tijdens vakanties en dagen weg mis ik het forum totaal niet :) Ik heb een tijdje terug overwogen om te stoppen door pers. omstandigheden, maar dit heeft zich gelukkig allemaal optijd opgelost :):o |
Ik ga door tot ik het toppunt van macht heb bereikt. Geen idee wanneer dat is.
|
Ik ben al wel eens voor een weekje of langer gestopt. :)
|
Het forummen is het probleem niet. Het PMen is nogal verslavend :p
|
Citaat:
Ik forum al veel minder. |
Citaat:
|
ik heb geen internet in mijn huis in de Randstad, dus ik ben vaak enkele dagen niet aanwezig
|
Citaat:
ontopic: Ik ben al zo vaak voor een tijdje gestopt maar telkens als ik me verveelde kwam ik weer terug :o |
ik mag komende tijd niet eens naar school, dus ik vrees dat afkicken er sowieso voorlopig niet inzit voor mij
|
Ik heb een jaar lang niet geforumd, zou ik nu zo weer kunnen zodner afkickverschijnselen
|
Ik kan stoppen als ik wil, maar vind het nu nog te leuk.
|
Ik heb nu drie maanden vakantie, waarom zou ik stoppen?
|
Ik heb de laatste tijd last van slaap en concetratieproblemen door het forum... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben de laatste maand (als het niet langer is) niet meer op het forum geweest, en ik moet eerlijk bekennen dat het afkickproces Zeer Makkelijk was. Ik miste het vele lullen op zich wel, maar dat ehb ik afgereageerd op mn vriendinnen. ;)
Maar ik werd gewoon dat vele gespam ontzettend zat. Nog leuke dingen gebeurd ondertussen? |
Nee.
|
voel de behoefde niet om af te kicken :P
|
Citaat:
Ach, je bent nooit online. |
Citaat:
|
zo vaak kom ik hier allang niet meer, heb het veel te druk met andere dingen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ze hebben toegegeven dat hun welpjes leeuwen waren geworden, die meer begeleiding nodig hadden :p |
Citaat:
@ Machiavelli: doe je mee met mij? Ik moet ook afkicken. :( @ Hasseltboy: zover is het bij mij nog niet, maar ik denk wel (te) vaak aan het forum, ook als ik niet aan het forummen ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |