![]() |
Opfristips
Ik heb vanavond een feessie maar zie er nogal brakjes uit... Wat kan ik doen om er toch mooi uit te zien zonder dat ik naar Dokter Schumacher hoef?
WHEEEELP! Anders gezegd: Wat doe jij om je net iets mooier te maken wanneer je naar een feestje gaat? |
douchen :p
|
slapen
|
ff douchen, leuke kleren aan, opmaken.:)
|
Koude douche
|
Gepijpt worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou ze daar mooier van worden??
|
Citaat:
tenzij het in haar ogen spat en de hele avond ontstoken rode halfdichtgeknepen ogen heeft. Maar ja wie mooi zijn wil... |
Citaat:
|
sporten en het zweet er niet afwassen... schijnt vrouwen aan te trekken :rolleyes:
|
wel alleen vers zweet he. Van dat oude zweet dus echt niet.
|
Citaat:
|
Even een lang warm bad doet wonderen. Uurtje slapen, eventueel een gezichtsmasker en het ziet er zo weer prima uit. En ik weiger make-up te gaan smeren want daar wordt een mens alleen maar lelijker van. In ieder geval: wel als het veel is.
|
Citaat:
|
douchen, leuke kleertjes aan, make-up op
maar dat is eigenlijk weinig anders dan ik normaal doe. Als ik brak ben probeer ik ook nog altijd even te slapen, als daar nog tijd voor is. |
Citaat:
|
Citaat:
duh lekker man, een lang bad |
lichte oogschaduw gebruiken, men zegt dat je daardoor frisser lijkt. Of gewoon een papieren zak over je hoofd.
|
Bij brakheid:
Ten eerste: koffie of red bull voor energie. Verder: een douche, niet te warm. Goed eten. Leuke kleren aandoen. Niet teveel make-up, dat maakt het erger. Misschien wat poeder op je wallen, als je weet hoe je dat moet gebruiken dan. Er zijn allemaal geweldige tips zoalskomkommerschijfjes op je ogen leggen. Kan je proberen, maar geef mij niet de schuld als het er erger van wordt :p :cool: |
Citaat:
|
Ik heb wel eens gehoord dat aambeiencreme tegen wallen onder de ogen werkt. Fotomodellen schijnen het ook te gebruiken.
|
biotherm (y)
|
Citaat:
|
Als ik brak ben?
Zwarte oogschaduw op Zwarte kleren chagerijnig kijken Doen alsof het bij mijn :evil: image hoort.... :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tegen brakheid: Koffie, redbull of ephedra voor energie Douche of bad nemen |
guess what en mindfields neem eens een avatar ik haal jullie altijd door elkaar en denk dat jullie dezelfde zijn :D
|
Lang douchen, shampoo, cremespoeling en zooi.
lekkah dagrceme en desnoods een beetje camouflage rotzooi :bloos: + idd caffeine om wat wakker te blijven :) |
Citaat:
|
Citaat:
nah, beetje irritante huid, dus dagcreme is sowieso wel zo prettig altijd. En verder wat ijdel maar ach. |
plastische chirurgie? :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
zou ik ook zeggen na zo'n verspreking. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een wake & bake (y) :P
|
Citaat:
|
Douchen, warm-koud-warm-koud. Afsluiten met koud dus. Sauna doet ook wonderen, maar daar moet je wel tijd/zin/geld voor hebben.
Als je enorm moe bent niet te zwaar opmaken. Geen nadruk leggen op de onderkant van je ogen. Mascara en lichte make-up op je bovenste ooglid dan lijken je ogen veel opener. Als ik echt brak ben ga ik niet naar een feestje. Een beetje brak en een feestje bij mensen thuis oid, dan kan het me niet zo veel boeien hoe ik er uit zie. Ergens anders dan wil ik nog wel moeite doen om er enigszins wakker uit te zien. Lichte makeup dus, en nadruk leggen op andere dingen dan je ogen. |
Kop thee, slapen, douchen ,muziek aan en vrolijk doen voor de spiegel :D
|
wit lijntje aan de onderkant van je oog en dan aan de binnenkant.
|
zet lekkere muziek op waar je je lekker bij in je vel voelt
nem een goede douche of een bad en gezichtmasker en daarna even koude douche. goed smeren, niety teveel make up, een brake kop met teveel make up is ook niet echt een sucses. fruit en sinasappelsap, een kopje koffie helpen ook bij mij) |
douchen, haar wassen, zachte bodylotion (vaselina intensive care komkommer), haar laten drogen, lekker geurtje en frisse kleren en natuurlijk een stevig muziekje met leuke tekst.
Kopje thee wil ook wel helpen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |