![]() |
latijnSSSSSSSSSS
Wat vinden jullie van mensen die latijnssssssssssss zeggen??????????????????????????//
|
Gewoon mensen die gewend zijn duits te zeggen of nederlands en dus geen latijn maar latijns zeggen.
Boeit me eigenlijk verschrikkelijk weinig. |
mij niet, erger me er altijd dood aan :s
bij ons op school is het op de 1 of andere manier niet cool onder de mavo'ers om gymnasium te doen. dus dan gaan ze dingen zeggen: buh.. doe jij latijns, nerd. iets in die geest. en dan zeg ik altijd dat ze eerst maar eens wat slimmer moeten worden voor ze oordelen :) |
Boeiends.
|
Citaat:
'Moei je er niet mee, jij bent een latijner.' of 'Ja, jullie als Latijnse moeten dat maar zelf kunnen!'. Echt vervelend... De meeste van de andere klassen zijn wel jaloers dat onze klas zo goed aan elkaar hangt. |
Ik ergerde me dood aan je topictitel.
|
Ik maak me niet zo druk om dat soort kleine dingen, eerlijk
gezegd. :/ |
ik dacht oh nee hij opent een topic over Latijn.. en doet het fout en zegt latijnssss (ik dacht dat je het meende.. en vond het niet leuk ;))
|
tsja, het valt op als iemand het zegt, maar verbeteren staat zo betweterig he?
ik voeg me achter boeiends |
Citaat:
|
Een onwetende verlichten, wat is er mooier dan dat? :D
|
haha ja ik heb nu dus geen Latijn meer (wel Grieks), maar als ik het er 'vroeger' met mensen over had ging ik ze idd ook wel altijd verbeteren :)
|
Citaat:
|
same here :) maar dat moet je niet te vaak zeggen, want dan ben je een arrogante gymnasiast :)
|
Citaat:
|
aan wiens adres?
|
Citaat:
|
ja, ik dacht al dat je dat bedoelde, maar dat lijkt me nogal onlogisch, omdat ik in dit topic nog geen een spel- of grammaticale fout heb gemaakt..
|
Citaat:
|
haha ja alsof dat belangrijk is.. daar is het een forum voor.. ik typ toch zeker geen sollicitatiebrief..:s
|
Ik denk dat dát het was. That's all.
|
Citaat:
Ontopic: Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, maar ik verbeter mensen meestal wel als ze het zeggen. |
maakt mij niets uit, het is hun probleem.
|
Dat is juist leuk. Blijkt weer uit dat jij Latijn gehad hebt en zij lekker niet.
|
Citaat:
|
Ach, ik kan me er niet druk over maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen als jij bezorgen classici een slechte naam! (5 GLA) |
Ik erger me er meestal wel aan. Vooral als mensen doen alsof ze er veel van af weten. Of zich slim willen voordoen en daarom latijns gaan zeggen. Maar meestal durf ik 't niet te verbeteren. Volwassenen meestal niet tenminste. Bij kinderen meld ik 't meestal wel eventjes.
|
ik zeg altijd latijns omdat de leraren daar een hekel aan hebben
|
Deze VMBO-Ter is juist heel erg jaloers op leerlingen die op het Gymnasium zitten hoor!
Ik erger me aan alle taalfouten en waarschijnlijk zou ik iemand die Latijns zou zeggen meteen verbeteren, da's een van mijn slechte eigenschappen. |
ik doe latijn en t boeit me geen ene fuck eerlijk gezegd, een vriendin van mij (die er overigens nu mee gestopt is) zei ook altijd latijns... magoed dus
|
Citaat:
ontopic: mensen die Latijnsssssssss zeggen moeten gekielhaald worden :p maar omdat dit vast in strijd is met de wet accepteer ik het maar en zie het nut van verbeteren ook niet zo in, omdat 't ze toch niet kan boeien. |
waar kan een mens zich druk over maken. kan jou 't schelen :).
|
Als mensen Latijns zeggen i.p.v. Latijn, valt het me meteen op. Het liefst zou ik die mensen direct willen verbeteren, maar dat doe ik vrijwel nooit.
Citaat:
Ik heb wel één keertje voor de grap toen een leraar aan mij vroeg "of ik nog steeds Latijns en Grieks wilde gaan studeren", gezegd dat ik inderdaad nog steeds "Latijns en Griek" wilde gaan studeren. (dus Latijn bewust met -s en Grieks bewust zonder -s) Ik weet het, dat was erg flauw... En hij zag er "de humor" (voor zover het grappig was) ook niet van in... |
Citaat:
|
Citaat:
|
o dat hoor ik niet eens :D (soms wel hoor, en dan zeg ik t wel)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |