![]() |
spamsites
mijn e-mailadres schiind op een spamsite te staan, en daarom krijg ik nu bijna elke dag wel 2 e-mails van vreemde met een virus erin, tenminste daar ga ik vanuit, wat kan ik hieraan doen?
|
spamfilter ofzo
|
ja, dat zou ik ook kunnen doen, maar ik krijg elke keer weer van een ander adres een e-mail
|
Citaat:
Oh ja, plaats een tag in je topic titel ;) |
oh als het spyware is moet je doen
zoek op google naar spybot search & destroy dan kun je gratis zoon programaatje downloaden dat je spyware eraf gooit |
Citaat:
|
is niet illgegaal het is freeware
|
Citaat:
Ik bedoel, als het echt om spy-ware/adware gaat moet je in dat centrale topic verder posten. :) |
oh so maar ik denk dat iedereen sowie sow een spybot vernietigings proggie moet hebben want iedereen heeft ze geloof me je je hebt het vaak niet eens in de gaten.
Mijn broerje zei ook dat het niet hoefde en wat denk je 150 spybots :eek: zn pc liep daarna een stuk sneller |
Offtopic:
Citaat:
Want leken vergeten dit te instaleren, en komen op dit subforum klagen om daarna verwezen te worden naar centraal spyware & adware! |
Citaat:
Jij bedoelt dat iedereen 'Spybot Search&Destroy' of soortgelijke programma's moet installeren tegen spyware Offtopic: @ freyk: ik moet zeggen dat je soms wel heel vaak/erg offtopic gaat, no offense |
ik kreeg laatst spam van BNN
|
Jullie moeten nog één belangrijk ding weten:
Spam is géén spyware Oftewel spybot of andere anti-spyware programma's houden géén spam in je emailbox tegen! |
ik heb ad-aware 6.0 waarmee ik vaak spyware verwijder, al is dat wel veel meer sinds mijn broertje msn plus heeft geinstaleerd, ik zal dat programma eerst wel eens verwijderen
|
Citaat:
Offtopic: En als je verder gaan offtopicen over spyware en adware doen we dat in het centrale topic daarvoor :mad: |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Doe het volgende:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |