![]() |
raar gevoel
uhm...
ik had een keer sex :) en toen ging die jongen mij beffen, maar ging hij precies met z'n tong keihard tegen mijn klit dieuwen ofzo en eerst deed dat een beetje pijn maar later voelde het een beetje verdoofd en was het wel lekker.. toen leek het net of ik ging klaarkomen en gebeurde het niet en ging ik zo helemaal trillen mijn benen enzo en had je zo'n gevoel van KAPPEN en zin om zn hoofd weg te dieuwen maar het was wel lekker dat was zo vreemt.. (en nee ik kwam niet klaar!!) ik wou even weten of jullie dat ook hebben... |
Nou, nee... niet bekend mee. Het is wel zo dat als je (bijna) komt je de controle kunt verliezen over je lichaam en emoties. Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee, het gebeurt gewoon. :) Tijdens het vrijen komen er nu eenmaal wel eens gevoelens omhoog die je niet begrijpt of onder controle kunt houden. Sommige moeten huilen als ze komen en anderen weer vreselijk lachen. Gebeurt gewoon :rolleyes:
En als je dat gevoel had van "kappen" kun je dat natuurlijk gewoon aangeven. Als je erover in zit kun je er natuurlijk met die jongen over praten. |
Hmz... Ik ken het wel ergens van, maar volgens mij de keer dat ik het had had het niets met sex te maken. Maar als iets in je zegt dat het moet stoppen, dan kan je het tegelijkertijd nog zo lekker vinden, maar is het toch beter om te vragen of hij stopt en of hij voortaan wat subtieler kan zijn.
|
Ik heb vaak als ik bijna klaarkom maar het zelf tegenhou zo'n gevoel dat aan de ene kant onverdraagzaam is en aan de andere kant megalekker, ik kan het gevoel niet beschrijven, het zit niet op een bepaalde plek ofzo. Misschien bedoelde jij dat hier ook mee? En dan kwam het dus doordat je bijna klaarkwam maar het (onbewust misschien) tegenhield :).
|
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb al wel een aantal keren gehad dat ik bijna klaar kwam doordat hij over mijn clitoris likte. Maar dat hij echt maar moest stoppen omdat het ineens erg pijnlijk was. Overgevoelig ofzo? :|
|
Citaat:
|
Dan is het gloeiend heet en ijskoud tegelijk, en kun je aan de ene kant bijna niet verder omdat het zowat pijn doet, maar aan de andere kant wil je niet stoppem omdat het zo heftig en lekker is. Het orgasme wat je dan krijgt is ook ontzettend fel, net een steekvlam.
Alleen mijn vriend kan dat bij me, hij heeft de heel voorzichtig tongtechniek perfect onder de knie, het is dan ook millimeterwerk, het staat of valt met snippertje druk, richting en snelheid meer of minder.Ik lig dan echt helemaal in trance onder hem, ik verroer geen vin en ben niet in staat tot het uitbrengen van enig geluid. Ieder ander zou waarschijnlijk denken dat ze iets fout doen, ( huh, ze beweegt niet, kreunt niet? ) maar hij kent me zo goed dat hij weet dat ik dan bijna lig flauw te vallen van genot. Gelukkig hoef ik geen aanwijzingen meer te geven. Eventjes ophouden of op een ander plekje concentreren moet hij bij mij juist niet doen, anders gaat het weg, en ook gewoon komen zit er dan niet meer in. |
Citaat:
|
Ik heb da probleem ook, maar bij mij is het nooit anders, vandaag dat het uiterst moeilijk is voor mij om klaar tekomen, omdat ik ook altijd dat gevoel heb dat hij moet stoppen :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06. |