![]() |
Verhalenwedstrijd: Maak hier uw keuze voor het winnende verhaal.
Eindelijk is het zover. Na veel moeite en dankzij de hulp van Leonoor ( (y) ) staan alle ingezonden verhalen online, dus nu is het aan jullie om het beste, mooiste of wat dan ook verhaal te kiezen.
Stemmen kan t/m 21 juni, daarna zal de winnaar bekend gemaakt worden. Over de volgende wedstijd verscheint binnenkort een topic omdat we ook moeten kijken hoe we het willen regelen met de columnwedstrijd. Er staat volopig dus even niks op het programma. Zie ook de extra over de verhalenwedstrijd. Ook deze keer ondanks alles toch weer een goede deelname. Alle verhalen even op een rijtje: Betonnen kooi Abnormaal De wind, vermengd met de zee, suisde in onze oren. Akke en de lente Slimmer investeringsplan Herenigd Zolang ze je niet zien Altijd nog een tweede kans Het welverdiende kaartje |
Mag je op meerdere verhalen stemmen?
Kunnen onsportievelingen op zichzelf stemmen? :) wat een eer om als eerste te antwoorden!! :) |
Being second sux.
Waarom heeft u nog niet gestemd, o broeder met de zoo? Nu weet iedereen wat ik stem! :p |
Citaat:
In principe kan dat wel, dat is niet automatisch geblokkeert. Maar ik kan wel kijken wie wat gestemt heeft en zo valse stemmen weghalen. |
Ik stem voor het welverdiende kaartje omdat ik er erg veel van mezelf in herken :bloos:
Commentaar op de rest = under construction ;) |
Ik zou echt niet weten waar ik op moest stemmen... :o
Op alle verhalen die ik niet geschreven heb, heb ik 'commentaar' gegeven...ik ga het dit keer nu niet allemaal posten, want dan weten jullie meteen wat mijn verhaal is, ik post het achteraf wel, mochten mensen er behoefte aan hebben. ;) Opmerking over Slimmer investeringsplan. wil ik nu wel maken, want dat viel me enorm op: ‘Floris-Jan’ :eek: Wat ik niet snap…ergens in het verhaal staat: “Zichzelf afvragend waarom hij dit eigenlijk deed toetste John het tien-cijferige nummer in, dat hij uit de prullenbak had gevist.” John moet Floris-Jan zijn, neem ik aan? En later nog eens: “Maar zo graag John wilde geloven dat het allemaal echt waar was, des te wantrouwiger hij werd. Hij durfde het niet te geloven.” En nog eens: “John! Je vader om geld vragen? Toe! Dat kan je toch niet…” Als je een naam veranderd na het schrijven van een verhaal, dan moet je wel alles mee veranderen. ;) Qua stemmen twijfel ik geloof ik tussen Het welverdiende kaartje en Slimmer investeringsplan...'k ga er nog ff over nadenken, misschien allebei nog even herlezen oid. |
Ik twijfelde enorm tussen herenigd en abnormaal maar uiteindelijk is het herenigd geworden...
herenigd heeft een beter einde en mooiere schrijfstijl :p |
Een klein beetje boze Mijn stemt op het welverdiende kaartje.
|
Mijn stem is gegaan naar "slimmer investeringsplan". Leest prettig, fijne opbouw, beetje grappig af en toe.:)
*en m'n naam komt er invoor :D * Enne af en toe een Johnnetje... maar die neem ik voor lief. ;) :p |
Het verhaal met de titel 'Het welverdiende kaartje' heeft mijn stem gekregen. (y)
Ik heb met plezier de verhalen gelezen! Magic_STAR* |
Ik heb alle verhalen gelezen en vind het niveau hoog! Aan iedereen: (y)
Over een paar verhalen wil ik graag wat zeggen. Dat moet ik toch hier doen, ofniet? :bloos: Het welverdiende kaartje Heel leuk leesbaar geschreven. Alleen wie snapt er nou een NS-automaat niet? :p Maar dat terzijde. Ik vind de oplossing die de zwerver voor het meisje bedacht goed gevonden, leuk! Akke en de lente Érg fantasievol verhaal, leuk bedacht - maar op een gegeven moment ook een beetje té vond ik. Toen kon ik er echt geen voorstelling meer van maken (wat me toch eigenlijk altijd wel goed lukt). Beetje naar de Matrix gekeken of zo? ;) Abnormaal Opzich vind ik het onderwerp niet echt boeiend of origineel, maar ik vind het verhaal wel erg mooi verteld! Kwaliteit hoor! (y) Herenigd Vind ik eigenlijk nog minder origineel - maar dit kan natuurlijk persoonlijk zijn. Misschien heb ik de laatste tijd te veel van dat soort verhalen gelezen (toevallig). - - - Het viel me persoonlijk wel erg veel op dat veel van de verhalen over liefde gaan. Liefde tussen twee mensen, verboden liefde, niet-lukkende-liefde, doodgaan voor liefde, etc. Zijn er niet meer boeiende onderwerpen om over te schrijven? Ik zeur ik nu heel erg? :bloos: |
Citaat:
Heb je over de andere verhalen geen mening? :p |
Citaat:
|
Citaat:
@ Zuster: :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik hou het veilig en zeg alleen op welk verhaal ik heb gestemd. Over het winnende verhaal geef ik natuurlijk wel mijn mening. :) |
Citaat:
Citaat:
|
He? Wordt er niet meer gestemd? :bloos:
|
Citaat:
|
Wanneer wordt de poll gesloten? 0.00 precies? :)
|
schrale poll trouwens... :rolleyes:
|
Ja...
2 met 7... :s |
Citaat:
hierna posten we toch allemaal onze afzonderlijke commentaar op de verhaaltjes hé? :) |
Citaat:
Toch? :o |
Citaat:
nee! |
De poll zal wel om 12 uur sluiten en daarna ga ik de stemmen nog even bekijken of daar 'valse' stemmen bijzitten.
|
Ieke? Wat zijn valse stemmen?
|
Citaat:
|
Hmm... Nog iets meer dan een uur.:)
Zijn valse stemmen ook stemmen van mensen wie op zichzelf hebben gestemd? |
Je kunt be beste vier door laten gaan en dan iedereen nog eens laten stemmen zodat de stemmen die verspilt zijn een verhalen die kansloos zijn ook gehoord kunnen worden ( zodat mensen die zo stom waren op zich zelf te stemmen ook gehoord worden )
maarja het is maar een idee. abnormaal heeft mijn stem trouwens gekregen |
Citaat:
Grim overigens heb ik niet op mijzelf gestemd |
Citaat:
Grim |
Tja, als de stand nog gelijk wordt ofzo, wat gebeurd er dan? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb net 2 stemmen weggehaald omdat deze van mensen waren die nog nooit een post op het forum hebben gedaan. De uitslag is dus dat we twee winnaars hebben: Slimmer investeringsplan en Het welverdiende kaartje. Deze mensen zullen mail of pm ontvangen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11. |