Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik snap het niet. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=861608)

VirginVampiress 05-06-2004 23:51

Ik snap het niet.

Eergieren stond er in zijn msn-naam ongeveer hetzelfde als wat er een keer over mij stond, iets van: is lief, ruikt lekker en nog wat.. het is.. (en dan haar naam)!! maar dan over een ander meisje. ik zag dit niet want ik stond geblokkeerd.
Ik snap dat hij dat over dat meisje schrijft. Ze is een beetje down zei hij een paar dagen eerder, dus ik weet zeker dat hij dat gewoon schreef om haar op te fleuren. Maar waarom blokkeert hij me, als hij het toch niet echt zo bedoelt?
Voor het geval je er nog niet achter was, ik heb het over de jongen waar ik helemaal verliefd op ben, en hij (zegt hij) ook op mij.
Een vriendin heeft tegen mij dus gezegd dat dat in zijn naam stond, en weet niet dat hij dat ook al eens over mij zei. toen kende ze hem nog niet dus dat kon ze niet weten. Maar toen ze hem toevoegde had hij snel zijn naam weer in "lieft Melissa" veranderd. Dus toch vertrouw ik het niet helemaal.
Hij heeft me niet gemaild, ik zou vandaag met hem naar amsterdam gaan maar omdat ik het niet begreep heb ik niks meer laten horen. En hem geblokkeerd.
Wat moet ik nou? Enig idee?

Rubke18 05-06-2004 23:53

Rustig blijven, komt allemaal goed, misschien niet nu maar wel in een later stadium. En anders weet je meteen wat je aan hem hebt.

VirginVampiress 05-06-2004 23:58

Hij zei dat hij van me hield, naja op de manier waarop een puber n iemand kan houden dan he.. maar ik geloof hem echt, ik vertrouw hem ook.. maar ik vraag me gewoon af of ik moet mailen of niet enzo.

Rubke18 06-06-2004 00:09

Laat het maar van hem af komen, als hij echt van je "houdt" laat hij het wel merken

perseus 06-06-2004 00:53

Hem deblokkeren en afwachten...

Moniek! 06-06-2004 06:42

Het er met hem over hebben.

Waarschijnlijk heeft hij jou geblokt omdat hij al bang was voor deze reactie van jou. (Hij heeft er alleen geen rekening mee gehouden dat andere mensen zijn naam wel kunnen lezen :p)

Dzjes 06-06-2004 08:52

Deblokkeer hem en praat er eens met hem over,
anders weet hij niet waarom je gekwetst bent?

cyntha 06-06-2004 10:23

Deblokkeer hem en wacht af. Als hij echt van je houd laat hij het wel merken. Laat hij dan niets van zich horen dan zou ik het er na een tijdje wel een keer met hem over hebben.

BrunetJuh 06-06-2004 10:38

deblokkeer hem en vraag hem gewoon of hij wat in dat andere meisje ziet.

VirginVampiress 06-06-2004 15:37

Hij zegt dus nu dat hij helemaal niet eens online was
(op aandringen van een vriendin van me, had ik hem even gebeld) en nou.. Hij klonk echt heel zeker, ik was er toen ook zeker van dat hij het niet verzon. Maar waarom zou die vriendin dan hebben gezegd dat het in zijn naam stond?
Want ik heb hier dus 2 versies: Hij zegt dat ie noonline was geweest en zij zegt dus dat wat in mijn eerdere post staat.

Maar hij zou me nog mailen, ik heb hem gedeblokkeerd nu dus hij bepaalt zelf maar verder wat ie nog gaat doen. Ik wacht wel even af.. :) Mocht blijken dat ie nou nog niks doet, weet ik genoeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.