![]() |
Joint
als ik een joint draai, draai ik die altijd met shag. Maar laatst hoorde ik van iemand dat in een joint altijd sigaret zit en als je 'm met shag draait 't geen joint maar een pret shaggie is. Ik vond 't maar een beetje vaagh allemaal :confused:
|
Die voorgedraaide zijn volgens mij juist met shag. Ik vind t met sigarettentabak lekkerder, proef je de wiet beter.
|
Tja ... erg apart verhaal :confused:
|
Citaat:
Citaat:
Een pret shaggie ??? :confused: Over het algemeen worden jointjes idd met shag gedraaid in de shop. Laat 'm maar lullen!:) |
|
wij noemen een sticky, dus een 1 persoons joint een pret shaggie
meestal gewoon een shaggie met wiet d'r in.. zonder tip enzo dus |
ik noem een joint een joint of ie nou met shag of met tabak uit een sigaret is gedraaid
|
met een sigaret kan ik amper een fatsoenlijke joint draaien en het smaakt nog klote ook (vind ik) nog een rede te meer om zelf te draaien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
joints sux, ik word dur depressief van. geef mij maar puur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wij noemen een pure joint een spliff |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het schijnt nogal zonde te zijn om wiet met tabak te roken. Werkt elkaar tegen.
"Dat deze manier van gebruiken in Nederland zo populair is geworden is eigenlijk heel jammer, want de uitwerkingen van tabak en marihuana zijn tegengesteld aan elkaar. Tabak vernauwt namelijk de bloedvaten en het bewustzijn, terwijl marihuana de bloedvaten en de geest juist verruimd. Door stuf en tabak te mengen, wordt de werking van de hashish beperkt. In de Verenigde Staten wordt deze manier van roken dan ook als een "doodzonde" beschouwd. Hash wordt daar altijd uit een pijpje genuttigd en marihuana wordt in een vloeitje tot een flinterdunne, stijve REEFER gedraaid die met behulp van een speciaal klemmetje, de ROACHCLIP, tot aan het eind wordt opgerookt." Ik rook iig altijd puur en dat bevalt :D, maar ik kan dus niet vergelijken. |
Ik rook of met shag of puur... met sigarettenshag is echt kut draaien en mindere smaak...
|
oh ja ik doe niet moeilijk ik rook meestal gewoon met shag ...
|
ik draai beide.... ligt eraan wak bijdehand heb
|
Citaat:
1. Shag is niet gebleekt en is dus puurder als sigaretten. 2. De joint rolt beter dicht met shag. Een joint puurder draaien is nog beter, dan krijg je de effecten van de shag er niet bij, daar wordt je juist lam en gaar van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |