![]() |
Media & Entertainment Management
Heey,
weet iemand in welke steden deze opleiding allemaal te doen is ? ik weet alleen Leeuwarden.. X mij |
Moet je even kijken op de site van inholland.. daar staat het allemaal geloof ik want daar heb ik het ook een tijd geleden opgezocht.
Ik geloof ook nog Haarlem |
Je kunt die opleiding ook volgen in Breda op de NHTV. Andere steden weet ik niet.
|
klopt! Leeuwarden, Haarlem en breda. Ik wilde eerst die studie gaan doen, maar ben toch overgestapt naar een andere. Ik zou dus eerst naar Leeuwarden om die studie te gaan doen, maar die stad lijkt me niks en haarlem en Breda zijn me iets te ver. Bovendien schijnt het zo te zijn dat je heel veel economie krijgt en niet zoveel praktijk als ze beweren op open dagen.
|
hm,ja ik was ook op die open dag geweest en toen lieten ze idd veel praktijk zien.. maar die stad leek mij ook niet echt geweldig qua uitgaan/winkelen enzo, heel rustig daar.
|
Leeuwarden is best wel leuk hoor :rolleyes: als je er mensen kent :D
|
In Rotterdam zit het ook.
Daar is het iig geen loting |
is het ook in groningen ?
|
Citaat:
|
En Rotterdam dus, daar ga ik 't studeren. (Als ik tenminste eens een bevestiging krijg..)
|
Ik weet alleen dat INHOLLAND Rotterdam en Haarlem het aanbieden (mét loting). En de NHTV in Breda.
|
Citaat:
|
www.hku.nl
daar hebben ze media en kunst managment en entertaiment managment twee verschillende opleidingen dus |
Citaat:
want op hun website staat nog steeds dat er numerus fixus is :| :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Breda, NHTV (met loting)
En ik dacht ook Diemen. Onee, Haarlem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |