Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   jaloers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=861942)

iedje 06-06-2004 13:51

jaloers

ok ik heb dus een heeeel raar probleem waar ik helemaal gestoord van word. ik heb nu 2 jaar iets met mn huidige vriend. alles gaat supergoed enzo, maar om de een of andere reden verteld hij tegen iedereen dat ik onwijs jaloers ben, terwijl ik helemaal geen gevoelens van jaloezie heb!
er is alleen een vrouw, een bodybuildster (mn vriend is bodybuilder), waar hij t heel vaak over heeft, hoe goed ze is en hoe fantastisch ze eruit ziet enzo. ik heb hem dus verteld dat ik t gewoon niet over haar wil hebben omdat ik dan mss wel jaloers word.
hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik dus echt niet jaloers ben.... als ik t hem gewoon zeg, dan zegt ie: jaaa... maar je bent het wel een btje.

Loumpiaatje 06-06-2004 14:26

Beetje lullig dat-ie dat aan iedereen vertelt.

Je zou onwijs jaloers kunnen doen om te laten zien wat écht onwijs jaloers is? Verder heb ik geen idee. Mijn ex was altijd heel jaloers.

Lilything 06-06-2004 15:51

Citaat:

iedje schreef op 06-06-2004 @ 14:51 :
ok ik heb dus een heeeel raar probleem waar ik helemaal gestoord van word. ik heb nu 2 jaar iets met mn huidige vriend. alles gaat supergoed enzo, maar om de een of andere reden verteld hij tegen iedereen dat ik onwijs jaloers ben, terwijl ik helemaal geen gevoelens van jaloezie heb!
er is alleen een vrouw, een bodybuildster (mn vriend is bodybuilder), waar hij t heel vaak over heeft, hoe goed ze is en hoe fantastisch ze eruit ziet enzo. ik heb hem dus verteld dat ik t gewoon niet over haar wil hebben omdat ik dan mss wel jaloers word.
hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat ik dus echt niet jaloers ben.... als ik t hem gewoon zeg, dan zegt ie: jaaa... maar je bent het wel een btje.

pff....
kzou het juist erg vinden als hij zou zeggen dat ik jaloers ben,
ookal zou ik het zijn,
zoiets vertel je toch niet aan iedereen?:p

Dat is iets tussen jullie i mean confidentional;)

iedje 06-06-2004 16:30

ja tis ook nix voor hem om zoiets te doen! :P

Dzjes 06-06-2004 16:31

pfff.. opzich is dat nu niet zo een ramp.. mss vindt hij dat je overdrijft door zo te reageren als hij het weer eens over die vrouw heeft..

Je kan natuurlijk niet meer op zijn verhalen over die vrouwen ingaan, als hij dan denkt dat je absoluut niet jaloers bent..
een beetje gezonde jaloezie moet toch kunnen vind ik?

jrubzjeknf 06-06-2004 16:56

Citaat:

Dzjes schreef op 06-06-2004 @ 17:31 :
...een beetje gezonde jaloezie moet toch kunnen vind ik?
moet zeker kunnen. Als ze helemaal niet jaloers was en het haar ook niet boeide, hadden ze waarschijnelijk allang gewipt

iedje 06-06-2004 18:46

??

gezonde jaloezie is natuurlijk altijd goed maar zijn verhalen komen me een btje de keel uit. natuurlijk komt er meer bij dit verhaal kijken maar als ik dat allemaal moet gaan vertellen zijn we nog wel ff bezig :P

ik heb een goede reden om niet alles te hoeven horen over haar, daarom vind ik het ook niet fijn als hij het steeds over haar heeft. heeft verder niets met jaloezie tov haar te maken....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.