![]() |
het examen
de massa dringt naar binnen,
spanning alom. wat zal het met zich meebrengen komt het allemaal goed? zijn al deze jaren, voldoende geweest. hangt alles, van dit ene af? je voelt mensen denken, over een maand dat ene: telefoontje. daar komt alles op neer. beetje vaag, moest gewoon even wat neerkwakken. |
Ik kreeg geen telefoontje hoor.
|
vaag... krijg je meestal wel als je geslaagd bent of gezakt
|
hmmja, ik hoopte dat ik met je mee zou kunnen voelen, maar vreemd genoeg voelde ik erg weinig van zenuwen tijdens mijn examens dit jaar (ervoor wel, maar als ik op de fiets stapte was het verdwenen).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ooeeeeh, wacht dan nog maar af hoor meisje :nono: 't is héééél eng :evil: en zenuwachtig dat ik was :eek: |
Oeh, ja, examens zijn echt vet eng... pas maar op! :eek:
maar... waarom staat er een dubbele punt na 'ene'? En trouwens, gelukkig -gelukkig!- hangt je eindcijfer niet alleen af van je CE, maar ook van je schoolexamencijfers. Hoewel veel mensen inderdaad wel doen alsof het examen halen (tijdelijk) hun enige levensdoel is... edit: ik word ook alleen gebeld als ik gezakt ben... |
Citaat:
ik weet eigelijk ook niet waarom er een dubbele punt na ene staat :s |
Citaat:
|
Of als ze je nummer niet weten en er de dag na de telefoondag een brief in de bus valt waar in staat dat je gezakt bent :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |