![]() |
slayer en slipknot in oktober
Gister bij doa vloog er een vliegtuig rond met Slayer en Slipknot - ... oktober.
Weet iemand heir iets van? |
nee, maar nog bedankt voor het bier (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
zoja: cool :) |
Citaat:
|
ik heb het ook gezien ja in ahoy als ik me niet vergis
en donald duck werd 70 jaar en ticketservice wenste je een prettige dag :) nou weet je waar die 4 euro naaikosten naartoe gaan :p |
Eh nee.
|
Wat een kut combinatie trouwens.
|
Citaat:
|
12 oktober geven slayer en slipknot een concert in ahoy
|
iemand enig idee wat het gaat kosten?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij vinden trouwens van niet. Komen goed overeen, en Joey Jordison heeft al laten vallen dat drummer van slayer worden zijn natte droom is. |
Birthmark en trashmetal :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan er niks van op internet vinden :(
|
voor slayer zou ik wel gaan
slipknot is een dikke fucking rukband, dus ik hoop dat ze op de reis naar ahoy in een of ander heel ernstig en/of dodelijk ongeluk terechtkomen, om iedereen voor eens en voor altijd van hun shitzooi af te laten zijn... :p |
Slayer en Slipknot
wat een sellouts (n) :s |
voor slipknot zal ik zeker gaan, 3x in een half jaar!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom nou Slayer? |
hehe was te verwachten Kerry King zei een paar jaar terug al meerdere malen dat hij slipkont wel digged.
|
ik zag t vliegtuigje ook, ik kwam van uden af, ik dacht echt WTF DAT MEEN JE NIET :eek: :eek:
en dat heb ik tot nu toe volgehouwe waarom op een vliegtuigje :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over knot en slayer gesproken, net gelezen dat Metallica op donnington zonder drummer zat (Lars had medisch probleem of zo). Dus hebben Joey Jordison en Dave lombardo de drum voor hun rekening gehouden die avond.
DAT is dus iets waar ik mijn ziel zou voor verkopen om te zien. Metallica met geweldige drummer(s) :evil: . |
|
Citaat:
beter opletten :nono: |
Citaat:
|
ik ga er denk wel heen
maar metallica met dave lombardo en die knakker van slipknot haha grappig maar wie is die knakker op die foto? (3e van rechts??) |
De drumtech van Lars. die had fade to black gespeeld. Flemming nog iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
heeft het niet toevallig iets met ozzfest te maken??
het sluit redelijk op elkaar aan en slayer en slipknot spelen ook opozzfest |
wat wel lachen is is dat Lombardo en Jordison voor ome Lars Ullrich hadden ingevallen op Donnington (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar das zo vaag: slayer en slipknot en dan bedenk je je dat normaal gesproken er "heb lef stem lpf" of "stem voor stem sp" op staat :confused:
|
Citaat:
ik weet het niet. maar ligt het nu aan mij of ben je echt niet in het bezit van enige vorm van nadenkend vermogen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt net een knulletje die tussen z'n favo band mag staan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik vond t gewoon vaag, mag ik |
Citaat:
en dat masker past idd ook niet |
Citaat:
Someone who understands my point... |
Citaat:
|
Naar Slayer zou ik graag gaan, maar dan krijg ik er hier ook die amuzikale carnavalsoptocht van Slipknot bij... ik weet het niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |