![]() |
Lederen kleding
Kinky of mode bewust?
Zielig of qualitatief verantwoord? Go! |
qualitatief verantwoord, mits het echt leer is.
en korte leren rokjes bij mij zijn natuurlijk heel erg kinky (y) |
Rokken en lange jassen vind ik maar niets.
Korte, getailleerde dingen daarentegen kunnen wel cool zijn mits de persoon het kan hebben. |
ik vind leer eigenlijk altijd lelijk.
behalve bij schoenen :\ |
Ik vind leer alleen leuk bij jassen, en dan ook niet van die lange "matrix" achtige dingen, maar korte.....wel echt leer natuurlijk...voor de rest vind ik leer echt lelijk, bv. bij broeken.....
|
Citaat:
|
Heel lelijk ... yuk (n)
|
Citaat:
|
ik had een suede jas die gister is gejat (n)
en verder......euh..... tjah...een leren broek kan sexy zijn, maar de personen die hem dragen zijn over het algemeen minder (n) |
ach af en toe een leren topje is heet.
en het zweet. |
Citaat:
|
langen leren jassen zijn sexy
leren schoenen zijn okay maar de rest vind ik echt lelijk,vooral leren broeken (n) |
er bestaan bepaalde leren/suède dingen die mooi zijn, maar het merendeel van de leren jassen etc lijkt van zo'n leathershop te komen en dat ziet er niet uit (n)
|
ik vind sommige leren jasjes wel leuk. verder niet zo.
|
ik vind leren lange jassen en broeken echt vreselijk, maar die leren retro formule 1 jasjes vind ik wel wat hebben (y)
|
ik hou er niet van
|
MIJN leren jekjes zijn leuk, maar vaak -zeg meestal- is leren kledij nogal mislukt. Soms zijn leren rokjes ook mooi :bloos: , heb er een mooi felblauwtje gezien, misschien binnenkort het mijne.
|
sommige jasjes zijn wel leuk
maar broeken ed zijn verschrikkelijk. |
Helemaal in het leer is echt lelijk!!
Alleen een leren topje of leren rokje kan sexy staan... Bij mannen liever geen leer!!!!! |
|
Vergeet men hier mooie leren jasjes van qualitatief leer? En mooie leren laarzen/schoenen?
Ook zijn alle gympies ergens van leer, dus lelijk lelijk en lelijk staat nogal dom. |
ok, het woord is kwalitatief.
Verder vind ik leer lelijk, alleen de jasjes van punkers zijn wel leuk en leer ruikt lekker. |
Citaat:
Sorry mevrouw Vixen, ik zal beter leren spellen :( |
Citaat:
|
Citaat:
Word je lelijk van. Ik vind leer hip en bovendien ruikt het lekker. Niets stoerders dan een lederen motorpak IMHO. |
een motorjack vind ik wel oké, maar al dat ander vind ik vreselijk(N)
|
Tjicks in Race/catsuits :o(y)
En zoals hierboven motor suits kunnen ook de p00p zijn. |
bij sommige mensen vind ik het wel mooi, leren broeken en motorjacks bij mannen zijn (y) , bij meisjes vind ik leren broeken en korte rokjes erg mooi, sommige topjes ook wel. Maar je moet er wel het lichaam en de kop voor hebben
|
In het algemeen vind ik dat de verkeerde mensen leer dragen, (sommige staan er dan weer buitengewoon goed mee) en dat de kleding zelf ook niet altijd mooi is..
Soms eens een jasje, of een paar laarzen, maar het is niet aan mij besteedt :) |
ja leer is stoer en cool maar toch niet echt iets voor mij denk ik
|
Ja, alleen fight club jasjes maar alleen brad pitt lookalikes mogen erin. Verder vind ik het maar niets, heel erg neits (n)
|
Ik vind het zooo zielig voor die beestjes.
:rolleyes: |
Ik heb twee leren jekkies en een leren rokkie en natuurlijk staan het me prachtig!
|
Citaat:
|
Weinig mensen die van leer houden hier...
Mijn leerzooi: -Korte motorjas -Leren mantel -Gewone leren jas -Leren broek -Mijn kisten uiteraard |
Citaat:
|
ik heb een leren jasje en een leren riem en dat is het enige
|
Ik HAD een suede jas :mad:
|
schoenen, ok
maar verder vind ik het niet echt mooi |
mmm lekker warm
|
Schoenen, en korte jasjes (y)
Broeken daarentegen :nono: (n) |
ik vind het lelijk behalve bij jasjes en schoenen en schimmels rokjes en broeken verder alleen als iemand een lekkere kont heeft en de broek lekkerrr strak zit. (eigenlijk is latex dan beter maar dat heeft er weinig mee te maken verder ik ben gewoon geil)
|
ik vind leren jassen wel okee. niet die hele lange hoor.
|
Leren broeken bij mannen.. :eek: (y) daarbij denk ik aan mannen zoals Jim Morrison.
Ik vind die rode leren jassen die paar jaar geleden in de mode waren (tot de knieën) echt heel lelijk, dat was echt n nono. Vooral leren broeken vind ik eigenlijk leuk dus, rokjes niet, zo vormloos meestal. Maar n heet leren minijurkje op zn tijd is natuurlijk (y) |
meeste leer vind ik niet mooi,
maar motorjacks vindik wel vet, ik heb vorig jaar zeer lang gezocht naar 'het' motorjack maar helaas niet gevonden (n) over een tijdje koop ik wel een mooi jackie |
Leren jassen zijn wel oke, schoenen uiteraard ook, maar broeken en rokjes vind ik weer minder.
|
Ik vind latex dan leuker.
Maargoed, mn kisten zijn van leer en dat is t dan ook wel weer. |
Leren jassen zijn echt :cool: .
|
Ik heb een paar leren schoenen en en leren rokje. Leren jasjes kunnen ook leuk staan.
|
ik sla het liefst hele koeienvellen om me heen, btw is dit alles?!...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |