![]() |
Biarritz
Wie is er wel eens naar het surffestival in Biarritz (zuid Frankrijk) geweest?? Het is dit jaar van 10 t/m 18 juli, en ik ga interrailen door Frankrijk, dus het leek me leuk om naar dat festival te gaan. Maar ik vraag me dus af HOE leuk het is en of het ook leuk is voor mensen die verder niet heel veel met surfen hebben (zoals ik) maar het wel eens willen zien allemaal?? En hoe druk is het? Druk als in; boek een camping / jeugdherberg maanden van tevoren? Of kun je wel gewoon op goed geluk daarheen gaan? Nouja vertel 't maar dus...
|
Mijn broer en een vriendin van hem wilden ook naar één of andere festiviteit in Frankrijk (ook interrail). Alleen toen konden ze geen vervoer vinden. Er gingen nergens bussen oid... Dus als ik je één tip mag geven: zorg dat je weet hoe je er komt. ;) :D
|
Ik heb familie wonen daar, was wel een chille vakantie (y)
Maar Biarritz is best wel druk over t algemeen dus ik veronderstel dat het op dat ogenblik nog wat drukker zal zijn. Ik zou inderdaad niet te lang wachten met reservatie van iets. (Ik denk trouwens niet dat er heel veel campings zijn) Voor de rest kun je vrij gemakkelijk met de boot de grens oversteken naar Spanje en zijn er relatief veel uitgaansgelegenheden. |
Bedankt! Misschien maar een camping in een plaatsje in de buurt zoeken dan...
|
Ik vond het niet opvallend veel drukker vorig jaar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |