![]() |
Storm
Jankende hyena's, gierende remmen,
Een hartslag van boven de tweehonderdtien. Windvlagen, regen, ik kom mezelf tegen, Maar al waar ik aan denken kan is.... Wat ben ik toch stom, om te denken dat regen Niet te geloven zo dom, dat de regen en wind, 't Is niet zaligmakend en het zoeken naar liefde, En wat ik ook doe, het blijft bij het begin en Wat zou ik graag dansen, maar ik voel slechts mijn tranen, Omhoog komen ze, sneller dan mijn geslacht toen. Toen en vroeger en nu en dan voorgoed verdwenen, Alleen overgebleven, wat moet ik doen? Ik rende en rende, over de duinen, En keek om me heen, ze zat achter mij aan. Het stormt en het water stroomt van mijn gezicht, Maar ik ren van haar weg, ik wil haar niets aandoen. Gevaarlijk voor dames, een roodwit verkeersbord, Je leert hoe het niet hoort, bij je rij-examens. Hoe ze me kust, zo breekbaar en lustig, Laat me met rust, schreeuwt ze, waarom waren we samen? De druppels vinden hun weg naar beneden, Opgevangen door mijn tong, het proeft zout En bitter, het waren eerst nog haar lippen, Zo warm en zacht, maar nu is het koud. Zou ze me geloven als ik zou zeggen: het spijt me! Het verschil tussen eeuwige toorn en succes, Zit in haar, ze is als een koning zo machtig, Of beter nog, zij is een heuse prinses. En nogmaals trekt het aan me, wat heb ik gedaan Ik heb haar verraden, het kostte de zege En de zegen, het perfecte koppel, nooit ruzie, slechts liefde Maar nu kan ik er niet meer tegen. GENOEG!!!! kusje |
ondanks dat ik niet helemaal kan volgen, vindik t toch erg mooi
|
was ik vergeten tegen je te zeggen: mooi gedichtje :)
|
jongen hij is egt netjes......
ik ga em nog een paar keer overlezen om te kijken wat er nou precies gebeurt en waar het over gaat. maar ik kan helemaal de sfeer voelen egt koel. |
Als een sneltrein raast de tekst over je heen, tenminste dat was bij mij het geval. Ik vond hem geweldig, en om aan deze pracht niets af te doen ga ik verder ook niet in op de technische details. Het is mooi zo.
|
:)(y)
|
moooooooooi,kippevel gevoel!!!! :D
|
Telkens.
Als mijn storm gaat liggen. Hoor ik hem gillen. Als ik terugloop, de duinen in. Hij pakt me vast. Schudt me door elkaar. Begrijpt hij niet. Er zit gif in de quiche. |
dit is geen krachtig gedicht, in mijn opzicht
|
hey X!! Ik moet zeggen nu ik hem voor de derde lees ik hem nu wel bter begrijp, goh er staat geen tv in de buurt aan :P Hij is zeker mooi en ja ik kan me wel een beetje erin vinden, maar dat leg ik je nog wel uit, volgende week woensdag :d dan KAN ik namelijk :D:D:D
|
Citaat:
Ga toch weg. :| |
Welk een schoon gedicht. En het komt zo bekend voor...
|
Citaat:
|
hmm, waar haal je inspiratie vandaan voor die gedichtjes van je! Wel mooi hoor.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maare tis echt een super mooi gedich !!! (y) (y) (y) serieus, ga zo door, maar mischien kan het de volgende keer een heeeel kleein beetje 'duidelijker', als je snapt wat ik begrijp :), maar niet al TE veel want het is zo erg moi |
vind dit gedicht echt super mooi! Ben altijd jaloers op de mensen die hun emoties op papier kwijt kunnen...als ik me klote voel zit het potdicht van binnen en ben ik gewoon onbereikbaar... :( dus ik vind het echt mooi als je je gevoelens zo kunt verwoorden! Echt een heel mooi gedicht
|
Citaat:
NB. Fijn dat je zo veel lol hebt in het eindeloos contamineren van hetzelfde spreekwoord. |
Citaat:
NB. lol, kheb net een week gelede geleerd wat een Kontanimatie (:P) is, maar kzal wel wat zinnegers verzinne, als je snapt w.... laat maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een rasechte taalbarbaar :|
|
Citaat:
|
Citaat:
en het kost me echt niet uren extra tijd ofzo. |
Citaat:
|