![]() |
[GSM] naar buitenland smsen?
Ik weet niet of dit het juiste forum is hiervoor, maar ik heb geen idee waar anders, en anders moet een forumbaas dit maar moven naar waar het wel moet.
Ik wil een smsje sturen naar iemand die nu in spanje is. Hoe doe ik dit, en hoeveel geld zou het me kosten? |
Kost jou gewoon het normale bedrag omdat jij niet weet dat die telefoon zich in het buitenland bevindt (tenzij er een sim van een Spaanse aanbieder in het toestel zit?), de ander kost het ook niks dacht ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar moet ik voor het nummer nog iets extra's toevoegen?
|
Citaat:
|
thanks! :cool:
|
hhhmmm
weet iemand hoeveel het kost als ik iemans sms die in Australia woont?? alvast bedankt..! |
Citaat:
|
Citaat:
|
echt raar
ik heb hi prepay ik keek net op internet en zag dat een smsje naar t buitenland o.75 euro kost vorig jaar had ik nog kpn prepay en toen heb ik ook naar t buitenland gesmst en toen kostte t ok 0.75 euro maar ik stuurde net (met hi prepay dus) een smsje naar een vriend in zweden die daar op vakantie is, en dat kostte me gewoon maar 9 cent (het normale tarief dus) hoe kan dat?? waarom zetten ze dan op die site dat t 0.75 is ik vind dat wel raar hoor dat dat niet duurder zou zijn |
Citaat:
en naar die vriend in zweden? is dat een zweeds of nederlands nummer? dat kan namelijk het verschil maken.... |
beide nederlands nummer
|
Als jij een SMSje naar een Nederlands toestel stuurt, dan betaal je ongeacht in welk land toestel zich bevindt 9 cent. Indien je zelf in het buitenland bent, en een SMSje verstuurt, dan kost dat je 75 cent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |