![]() |
Hasj of wiet?
Wat mij vaak opvalt is dat de meeste mensen die blowen wiet roken i.p.v. hasj. Wat is de reden (jullie reden) ervoor?
Ik merk eigenlijk geen verschil tussen hasj of wiet. Wil ik meer stoned worden dan rook ik het als joint met tabak..wil ik meer high worden dan rook ik het in een pijpje. Dus wrom kiezen jullie voor wiet? |
De smaak?
Het effect is ook wel anders. |
Hasj vind ik toch een intensere geur en smaak hebben en een iets andere werking hebben. Minder lammend, meer wieeeeeh-effect :D.
Wiet daarentegen vind ik gewoon simpeler (en goedkoper) en ontspannender. |
ik ken ook genoeg mensen die alleen hash roken...
Maar ik zelf kies ook voor wiet. Ik vind stoned leuker dan high voor een seconde of 30. Want veel langer duurt het effect van hash bij mij niet vaak. Daarnaast vind ik de smaak en geur van wiet wat beter... Het leukste is nog wel een tintelende kruising tussen stoned en high by the way, maar dat krijg ik alleen van veel sterke hash in een korte tijd. Daarom kies ik voor wiet. |
uhm, alletwee
|
ligt aan waar ik zin in heb.. Meestal vink wiet lekkerder
|
wiet en hasj zijn slecht
ik hou het bij pcp |
hasj is lekkerder
wiet is stoneder(?) |
Mixed prefereer ik :)
|
hasj is kut, het smaakt en ruikt nasty.
wiet is lekker |
Citaat:
|
allebei even lekker:D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De geur en smaak van wiet is sterker, Hasj rookt lekkerder.
Ik rook zelf dus bijna altijd hasj. Van hasj word je wat relaxter vind ik :) |
nee, ons leven kent nu juist meer vreugde!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt dat echt zo veel dan? In de shop waar ik altijd kom is alles 6 euro per gram...
|
Mja, maar hasj heeft een hogere dichtheid, doe je sneller meer van in één joint.
|
Dan moet je het beter verkruimelen :p
Hoeveel draai jij er dan van 1 gram? Ik stuk of 4. |
Pfoe, dat is al zo lang geleden.
|
bikkel :p
|
hasj, zeker weten (Y)
|
Nu ik er over nadenk is 4-5 niet echt veel..
I get your point :p |
meestal wiet omdat het gewoon lekker smaakt en de stonedheid beter is.
|
van hash krijg je vieze handen of het verneukt je crucher en het riekt en het gaat altijd fout
wiet dus |
Hasj krijg je zo weinig en het is zo op...dus duurder. Daarom meestal wiet, ook uit gewoonte en wiet is chill. Maar als ik weer werk, ga ik wel vaker hasj roken, dan wordt je tenminste niet altijd zo duf. Nog beter een mix.
|
ligt aan de soort
voor mij liggen sommige soorten wiet meer uit elkaarqua effect dan wiet en hash magoed ik kijk wat ik lekker vind maar als je zelf draait is wiet natuurlijk wel minder werk |
Het liefst een combo. Eerst door een pijpje hasj en vervolgens een pure joint (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |