![]() |
Randjesfietsen: hoe vaak?
Eén van de discussies die hier vaak terugkomt als het over het randjesfietsen gaat is: hoe vaak moet je tegen het randje fietsen om het beste resultaat te bekomen? Daarom deze poll om te kijken hoe vaak jullie net geen orgasme hebben... ben benieuwd naar de resultaten!
|
Minder dan 10 is gewoon shitty, dan is het resultaat niet zo goed... pas vanaf 10 krijg ik een echt mega resultaat...
|
Ik kan het niet.
|
Hangt er vanaf..ik kan het over het algemeen wat uitstellen en randjes fietsen is niet zo heel erg nodig...
|
Voor meer dan vier keer heb ik het geduld niet, dus ik ga voor 3-4 keer :P
|
Meer dan 19 keer een optie? Dat duurt mij veel te lang, ik ben hooguit een halfuurtje bezig, meestal een kwartiertje. Dat is ongeveer 3-4 keer uitstellen.
|
Ik word er ook ongeduldig van, meer dan 5 keer is een uitzondering.
|
Meer dan 19 keer? :eek:
lijkt me zelfs voor 'n meisje heel lastig om zoveel geduld te hebben hoor.. Maar k denk dan wel dat je zou 'ontploffen' als je eenmaal komt :p Zelf heb ik het geduld niet voor meer dan 5x.. Dan kom ik liever gewoon en later nog maar een keertje :p |
3 tot 4 keer, voor langer heb ik het geduld niet.
|
Als ik wil randjefietsen dan het liefst 5 à 6 keer, meestal volgt er dan een inschattingsfout en kom ik toch nog te vroeg voor mijn wil. :( Maar wel super! :)
|
Citaat:
|
Probleem is wel , vind ik , dat het op een gegeven moment niet meer leuk is heb je het zo lang uitgesteld dat als je dan komt je buikspieren zo'n vreemde bewegingen maken dat het voor zeer doet en dan is het orgasme ook niet leuk meer.
|
3-4 keer. Eigenlijk is 3 wel het hoogste. Anders kom ik niet meer. :(
|
Eh, 5-6 keer hooguit omdat ik ook te ongeduldig ben :P
|
Vreemd dat de grote meerderheid het na 5 keer al opgeeft! Je moet inderdaad een barrière overwinnen, maar bij mij is het in ieder geval zo dat hoe langer ik doorga, hoe beter het wordt. In dat opzicht is een orgasme na 5 keer stoppen gewoon peanuts in vergelijking met wat je voelt na 10 keer!
|
9-10
|
Steevast 17-18
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen misschien wel...maar dat zijn ook mensen die hun stopwatch erbij houden en nieuwe records vestigen... |
Citaat:
|
nou... als ik te lang bezig ben wordt t geirriteerd, daaro :p
keer of 3, dus. |
bij mij scheel t t niks :| meestal is t zo dat ik daarna minder zin heb, dus dat doe ik maar niet meer
|
ik ben vast heel dom en zo hoor
maar wat is in hemels naam randje fietsen kan iemand dat uit leggen voor ik ga stemmen |
Toch wel een keer of 10 denk ik.. maar vaak ben ik er echt te lui voor. :o
|
Citaat:
(sorry hoor, maar zo'n schattige onbedorven jongen moet je toch in zijn waan laten) |
Citaat:
En dat meerdere malen herhalen, hoelanger het duurt hoe lekkerder je klaarkomt daarna. Maar veel mensen hebben daar t geduld niet voor zoals je kan lezen. Ik kan ook maximaal 3-4 keer, maar als ik dan klaarkom ga ik nog even door, zo kan je het orgasme verlengen als t ware.. |
Ik heb net als de meesten hier een "dipje" na 3 à 4 keer, dan moet ik mezelf er echt overheen zetten. De truuk op http://www.randjesfietsen.info , dat je je handen plat naast je lichaam moet drukken, helpt dan wel.
Verder deel ik de ervaring dat het na een 10-tal keer pas écht vuurwerk geeft, minder dan zeven of acht is verloren moeite voor mij. Misschien dat dit wat moed kan geven :p Citaat:
|
Citaat:
You have got to be kidding me :P Die site bestaat nog echt ook :D Misschien een idee om het woord 'Randjesfietsen' op te nemen in de Dikke van Dalen? :p Of misschien een 'Randjesfiets-Fanlisting'? :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |