![]() |
Verdoving verstandskies
Hallo,
Mijn verstandskies is heden ochtend geamputeerd door de kaakchirurg, maar nu wil mijn verdoving maar niet stoppen. Vorige keer moest de andere kant, toen heb ik meer verdoving gehad, maar toen voelde ik het pas na 5 minuten en ging de verdoving na een uur weer weg. Nu voelde ik de verdoving meteen werken en werkt deze 3 uur later nog... behalve op de wond want die voel ik maar al te goed. Is dit erg, is hier wat aan te doen? Moet ik even het ziekenhuis bellen? Iemand ervaring? |
Het is volgens mij redelijk normaal als de verdoving gelijk werkt en na drie uur nog steeds niet is uitgewerkt, volgens mij had ik dat ook met plaatselijke verdoving. Ik zou het nog even afwachten. Als de verdoving over een paar uur nog niet is uitgewerkt of als het nog niet gaat tintelen als teken dat het gaat uitwerken dan zou je even kunnen bellen.
|
Lijkt me wel normaal hoor. Toen ik laatst een verdoving had gehad, duurde dat ook de hele middag. Enkele uurtjes was dat.
|
Tis nu al bijna 5 uur aan de gang, ik voel nog geen enkele tinteling of wat dan ook, alleen pijn rond het gat... en ik stink uit m'n bakkes, echt niet normaal :(
|
Een paar uurtjes kan makkelijk. Het kan erger, als ze bijv. zenuwen doorzagen (:
|
Toen mijn verstandskiezen getrokken werden duurde het ook vrij lang voordat de verdoving uitgewerkt was. Ik kreeg ook een boekje mee waarin stond dat je nog een week lang minder kan voelen in je wang en mond. Als dat na die week niet over was moest je even bellen.
|
Het is al aan het tintelen, dus het zal wel weg zijn. Het blijft wel bloeden, ik vrees dat het weer gaat ontsteken net als vorige keer, toen bleef er drie dagen bloed uitkomen en het stonk vreselijk :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |