![]() |
ok mij is nieuw!!!
effe een gedichtje dat ik gisteren heb geschreven,ik moet nog een beetje bijlezen hier op dit forum enzo en weet ook niet of t een goed gedicht is dussssssssssssssssssssss.
(give me some slack ok !!!???) op plaatsen in mijn hart. donkere plekken nemen het zwart,naar wit,naar rood van bloed. uit lichamen gespoten.. onverschoten gezichten,in mijn ziel,als schuim op koffie,als een beker die viel. hand op hand ,op wond ,op wapen. gesloten in woede. geboren in haat. op plaatsen in mijn hart van liefde van vrede. van oost naar west. de lijn van gisteren,van een eeuw geleden. van leren van je verleden. nou here goes.... |
Ik vind hem wel leuk, moest denken aan zo'n heksenspreuk toen ik het las.
|
hahaha,cool!!
nou zo was t niet bedoelt,but he!! :D who cares!!!!! |
Je mag wel iets doen aan de interpunctie.
|
Mij vinden ditte wel ene goed gedicht!
|
ja weet ik ,is niet mijn sterkste punt(soms is het ook zo bedoeld zeg maar),maar gelijk heb je wel!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm ja nou ja iedereen zijn mening.
ik ga mezelf niet proberen te verdedigen nu,maar heb zelf geen computer,dus weet niet heel goed hoe je dat goe doet zeg maar,niet dat dat een excuus is ofzo,maar toch. hoofdletters enzo vind ik hier effe niet zo belangrijk,als je je eigen gedichten publiceert natuurlijk wel he,maar weer das mijn mening.... en weet je als jij er niks bij voelt ,pech!!!! dichten is heel persoonlijk,en is kunst dus heel subjectief en zolang ik maar weet wat voor gevoel het uit moet drukken is t ok trouwens die quote was ook lekker,dat was helemaal niet de strekking van mn verhaal,ik gaf de persoon gelijk,want mij weet dat ik hier niet zo goed ik ben,dusssss,no offense hoor!!! :D |
hij is idd grappig, geen hoge dichtstijl maar iig leuk geprobeert. Kan zo door naar harry potter :)
|
wel leuk, maar dat kort lang kort lang is niets, keep try-ing
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
hhmm ja ik moet nog wennen aan dit soort dingen,er komen idd meer mensen duh!!!,maar voor mij is het wel anders als ik het echt zou publiceren,maar dat ben ik en ik heb mijn mening en das dat.
hmmm voor mij is pen en paier wel anders,ik heb Zoals ik al zei geen computer en dus moet ik daar nog aan werken,dus voor mijj is het wel anders(en ja ik zei dus ook al dat ik niet zo denderend was in nederlands!!!) je weet niet hoe **** het is om elke keer op de klok te moeten kijken als je iets intypt,das de reden waarom ik geen hoofdletters gebruik. ik kan nu aardig snel typen maar da was vroeger wel anders. ik heb ook niet zo bar veel geld en internetten bij de bieb is niet super cheap,maar ja ...... nou harry potter vind ik toevallig vet cool!!!!!! :rolleyes: dusssss. |
Citaat:
ik weet niet maar het voelt toch anders...... maar mensen vinden mij ook vaak raar,misschien is dat het,who knows!!!! |
beetje lastig lezen.. maar opzich wel grappig geprobeerd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |