![]() |
Choose
Misschien moet ik dit niet op seksualiteit zetten(als ik jullie replies soms lees, dan gaat ied'reen meteen voor optie 2, mja ;) )
Als er 2 mogelijkheden waren voor je verdere leven.. 1). Je huidige vriend(in), of de eerstkomende.. Wordt de enige met wie je nog sex zult hebben.. Het is misschien je eerste, of 2e of 3e met wie je naar bed gaat.. De sex is redelijk/zeker goed genoeg. Je bent nog jaren bezig met alle leuke dingetjes van mekaar ontdekken. Je wordt oud met haar/hem, en gelukkig en krijgt kinderen, nja, je weet wel het happily ever after :) 2). Je bent een stuk/hunk, en de meiden/jongens liggen aan je voeten.. Je hebt de ene ONS en verkering na de andere, en over een jaar heb je je lijstje met bedpartners alweer vertienvoudigd.. Geweldig, wat zul je een conditie en een 'neukreputatie' hebben opgebouwd ;) .. Maarrr... Rond je 30e krijg je 'ineens' een SOA(jah moet ff iets verzinnen) en je wordt onvruchtbaar en impotent. Niemand wil je meer, geen ONS, ook geen vrouw om mee oud te worden. Je slijt je leven in eenzaamheid, ook omdat je vroeger nooit een echte relatie hebt opgebouwd.. Wat zou je liever hebben? Gewoon met je vriend(in) samen oud worden.. Je bent dan misschien wel 'sneu' omdat je niet mee kan praten met anderen over hun 'bedverhalen van vriend x en y' Maar aan de andere kant heb je wel iemand om van te houden en vice versa. Of liever de beest uithangen, vrijen met alles wat los en vast zit, en dan de rest van je leven als een wrak leven. En nou niet met bijdehandte opmerkingen komen van 'veel sex hebben, en dan ook nog iemand vinden om oud mee te worden'.. Want dat was de vraag niet:P |
Optie 1, sowieso. Ookal zou bij optie 2 dat soa-verhaal er niet bij zitten, dan wilde ik het nog niet.
|
Ik kan je nu al vertellen dat de meeste mensen voor optie 1 zullen kiezen. Met 3 mensen naar bed gaan en gezellig met de laatste partner oud worden is natuurlijk leuker dan vanaf je 30e een paria te zijn omdat je een enge ziekte hebt.
|
Definitely 1.
|
Beetje vaag topic. Natuurlijk wil je niet op je 30e al impotent zijn.
|
1.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
hmm..ik twijfel.
bij 1 zal ik gerarandeert iets hebben van "de seks is wel redelijk, maar het zou beter kunnen" en zou maar blijven verlnagen naar iets beters. bij optie 2 ben ik dan wel impotent en alleen, maar heb ik toch veel goede herinneringen aan vroeger waar ik nog jaren op kan teren... Nee ikzou 't niet weten... |
Ik ga gewoon fijn voor 2, maar dan zonder het impotente deel :)
|
Ik vind dat soa gedeelte bullshit. Een betere vraag imho is wil je kunnen rondneuken óf wil je een leuk gezin hebben later. Om mensen daartussen te laten kiezen is veel interessanter.
|
Hmm, 1 dan maar.
|
Optie 1
|
Eerst ga je voor optie 2, lekker uitdollen, en dan kom je iemand tegen met wie je oud en grijs wil worden, en ga je verder als optie 1.
Omgekeerd is geen aanrader. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
optie 1 :bloos: ook zonder de soa's
|
Optie 1 :) , daar hoef ik zelfs niet eens over na te denken. Al stond er bij optie 2 niks bij over impotent, soa's en al werd je daar 20 jaar ouder dan bij optie 1. Liefde staat bij bij nog altijd boven seks hoor.
|
hoe cool domme topics openen is
|
Citaat:
Mja, khad dat soa gedeelte tog nodig als 'reden' voor dat je niet tot in de eeuwigheid rond zou kunnen neuken en tog nog 'n gezinnetje zou kunnen stichten.. anders hadden veel mensen wel de combi van juno gekozen, en dat was nou juist niet de bedoeling.. En jah, domme topics openen is heel leuk hor, mja, kgeloof tog al neit dat er heel veel superniveau zit in de topics hier, dus in dat opzicht valt deze nou ook niet erg uit de toon :) |
Citaat:
Jup, heerlijk. :cool: Nee, dan liever hoe Juno het voorstelt. Optie 2 die halverwege overgaat in optie 1. En als dat niet mogelijk is - alleen optie 1 dan maar. Liefde staat in de ranglijst boven seks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, doe die eerste maar.. en hoesow ben je dan "sneu"... je kan dan toch wel meepraten? ik heb de ware nu gevonden en heb ook al wat afgebouncet...
|
zeker optie 1,
heb nu 3 en een half jaar een relatie die prima loopt...samenwonen wil ik zeker met hem, en ik zie ons later ook nog wel huisje, boompje, beestje en kinderen hebben :) |
Citaat:
|
optie 1
zeker weten |
Citaat:
|
optie 1, duh.
Ik wíl helemaal niet rondneuken en immens populair zijn én er ook nog een SOA van oplopen. bah. |
Optie 1 for sure!
|
Citaat:
|
eerst 10 jaar optie 2 en daarna lekker optie 1 (y) ;)
|
optie 1, voor argumentatie zie boven
|
Optie 1 natuurlijk. Zelfs al zou ik nu eerst nog veel bedpartners hebben, en geen SOA krijgen en onvruchtbaar worden, en toch nog de ware vinden, dan ga ik voor optie 1.
Het is trouwens heel ernstig dat ik hiervoor kies :o |
T wordt saai... Optie 1
|
1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |