![]() |
zeldzame venusovergang
dit las ik in de Haagse courant vandaag
"....voor het eerst sinds 1882 trekt de planeet venus voor de zon langs....tussen 7:19 en 13:23. wie het verschijn sel met het blote oog wil zien, heeft een eclipsbril of een stuk lasglas nodig. direct in de zon kijken - venus bedekt slechts drie procent van de diameter van de zon-kan blindheid veroorzaken" zie ook venusvoordezon.nl en, wie gaat er kijken? ik wel met mn eclipsbrilletje :cool: (als er iets te zien is, want het is maar een klein bolletje |
welke dag? nevermind, ik heb het op de site gezien, morgen
ik ga misschien kijken, als ik nog zo'n oud brilletje kan vinden |
morgen, dinsdag 8 juni dus
|
waar staat dit bij mystiek?
|
omdat het misschien voor bepaalde mesnen een speciale betekenis heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
"Alles over het paranormale, magische bovennatuurlijke en onverklaarbare." |
misschien zal venus daardoor extra energie uitstoten (net als de volle maan) en misschien zal et voelbaar zijn voro diegenen die er erg open voor staan.
en daarom mag hetook bij mystiek :) |
wss word k gwoon uit de les gehaald daarvoor, door men ANW docent (y) doet ie tog nog es iets goed
|
Citaat:
|
Wel raar op die dag was bij mijn stagebedrijf alle klanten van streek. Echt bijna elke klant vergat gewoon zijn spullen die hij/zij had afgerekend mee te nemen. Dit was echt zo raar normaal vergeten ze nooit bij ons iets, en net die dag vergeten ze het allemaal. Ik denk zelf dat venus de magnetische velden tijdelijk heeft verstoord of zo. En dat speelt weer in op het veld van Aarde, en dat veld speelt weer in op menselijke velden. Denk ik...
|
op het dak van mijn school stonden telescopen opgesteld, was mooi om te zien :cool:
|
Ja bij ons zouden ze een spiegel neergezet hebben om et te kunnen zien. Dus ik ff naar buiten was dat ding alweer weg :eek: . Maarja volges mij kon je et echt niet goed zien. Was tergrote van een zandkorrel had k gehoord :|
|
Citaat:
|
Als jullie het mij vragen, ik vind het maar mysterieus
|
ik heb er niks van gevoeld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |