![]() |
3d-kaart
Ik heb een probleem, ik heb een Diamond Viper V770 (32mb) gekregen van iemand, ik wil hem in mijn Packard bell stoppen, zijn er geen slots voor :mad:. Die Viper heeft 3 evengrote pinnen eruitsteken en ik heb nog wel 2 slots over maar die hebben ruimte voor 1 hele grote en 1 kleine. WAT MOT IK HIERMEE??
plzz help mee |
Dat is een AGP kaart, en waarschijnlijk heb je alleen maar PCI en ISA sloten. Jammer maar helaas, maar dan heb je dus niks aan die kaart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, oudere moederborden hebben geen AGP.'
Tip: Verkoop die Viper en schaf een voodoo aan. Geloof dat de 3/4/5 allemaal in PCI versie zijn. Maar scu6 met het vinden van zo'n kaart want de maker is al een tijdje failliet (maar 't zijn bestwel goeie kaarten (y)). |
Kans is groter dat het systeem een onboard videokaart heeft. Veel moederborden met de i810 chipset hadden onboard video zonder AGP slot.
|
Citaat:
|
Dan zou ik de voodoo 5 aanschaffen
die is maar ietsjes duurder dan de 4 ik heb zelf een voodoo4 AGP maar er zijn ook nog wel PCI kaarten te verkrijgen. hier bij de plaatselijke Dixons dus bij de ietsgrotere moet ie zekr nog te vinden zijn voodoo is niet faillet ze zijn gestopt met kaarten maken en 3dfx is verkocht aan Nvidia grrr mazzelaars vooral die 3Dfx is F*cking goed en het ziet er veel beter uit |
Citaat:
|
ja echt wel beter dan D3D
als ik 3dfx op 16 bits draai en D3D op 32, ziet 3Dfx er nog beter uit |
Citaat:
Kom op man, de cijfers liegen er niet om. Iemand met een klein beetje verstand van zaken weet dat de 3dfx tegenwoordig gewoon niet meer scoort. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |