![]() |
Nieuw album Kittie
Weet iemand wanneer het uitkomt?
|
gelukkig niet
|
heb ff gezocht (aardig als ik ben)
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...glance&s=music Oftewel, 13 juli Verder, ik vind et een kutband.. |
toen dat debuut uitkwam, vond ik dat een leuke cd. maar eigenlijk is het een absolute kut cd.
dat 2e album kon ik lichtelijk waarderen omdat het redelijk bruut was, maar ik mistte hier weer de songs. ik had zo'n gevoel van 'vooral hard zijn volstaat om de mond te snoeren'. het is ook heel leuk dat ze credibility willen werven door met underground-namen te strooien. het werkt niet. en dit album gaat ook niet werken. en ze worden ook nog dikker. het zit niet mee voor metalmeisjes in deze tijd. |
rrrr miau
|
omfg :(
|
ik vind het kattengejank
|
Citaat:
|
ik kan dr echt alleen naar luisteren als ik depri ben, maar charlotte, paperdoll en brackish zijn wel cool (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Live gezien in 2000, hysterisch gedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist niet eens dat zo nog bestonden? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga mijn hele reputatie ten grabbel gooien waarschijnlijk, maar ik mag op de een of andere manier nog graag luisteren naar deze band :)
Tweede cd vond ik zelfs best prettig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ja talena was een lekker wijf :o
|
Die met die korte licht blonde haren ziet er ook niet slecht uit. :cool:
http://www.kittierocks.com/gallery_v...y/DSC01387.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die Talena (inmiddels ex lid) was wel een lekker ding.... muziek vind ik niet bepaald geweldig.
|
Citaat:
|
|
Muhaha, daar had ik in een zeer grijs verleden eens 2 mp3s van gedownload. Nog nooit had ik zo snel een file deleted :P
|
Oorvervuiling.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kittie is naast je monniker een van de weinige bands die ik zo mogelijk nog erger vind dan creed, maar ik weet het toevallig, dus:
27 juli |
ik vind hun debuut cd wel goed...ben 'm alleen kwijt..daar baal ik best wel van..
|
ik ken geen kittie :o
|
Haha, ja, daar heb ik ooit nog eens liedjes van geluisterd. En toen hoorde ik ze op uhm, zo'n festival en dat was duidelijk bagger. Leuk man, kittie.
|
Ik vond die Talena altijd wel geil eigenlijk, maar da's alweer jaren terug :)
Ik wist niet eens dat die band nog bestaat, kut band overigens, maarja. |
Vroeger vond ik het helemaal geweldig, maar dat was een fase. Ik was ook bij dat concert, in 2002 geloof ik? en ze speelden echt ontzettend slecht, maar ik had Talena gezien dus mijn avond kon toch niet meer stuk.
|
Citaat:
|
Ik ben het eens met Kutschurft
Metal is een Mannensport. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kittie rocks!! Vooral Brackish!!
|
Nu luisterend: De advance van het nieuwe album.
Ben benieuwd :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |