![]() |
Tuig
Wanneer ben jij voor het laatst benadert door TUIG?
ik laatst een keer toen ik van school samen met Maarten naar huis fietste, ging er van dat TUIG traag voor ons fietsen..., zwaar irritant. Maar goed, ik zeg dus zo van (ik moest me inhouden...), "Kunnen jullie ons eens even uit de weg gaan?" begonnen ze wat naast ons te fietsen, en toen heb ik nogmaals gevraagd of ze weg wouden gaan, pakt die aap mijn stuur vast, dus geef ik mijn bak met koeken (die ik al fietsende aan het opeten was) aan Maarten en haal ik hem van mijn stuur af met het vriendelijke verzoek erbij ons met rust te laten... |
Ik word niet zo vaak lastig gevallen door tuig. Bijna nooit zelfs.
|
Citaat:
|
Het minder leuke volk uit mijn dorp hangt altijd op een bepaalde plek rond, en daar kom ik bijna nooit, en als ik er wel moet zijn fiets ik meestal maar snel voorbij, en blijf ik een beetje op afstand..
Maar laatst hadden een aantal van hun wel een erg goede actie, dus misschien zijn ze toch niet zulk erg tuig als ik dacht (y) :) |
ik mijdt het tuig liever
alhoewel er weleens mensen sloom gaan fietsen voor mij |
Ik fiets zó snel, dat ik dat soort mensen niet eens zie. :cool:
|
Citaat:
|
ik zit in een buurt waar het stikt van het tuig, en kan dus zonder honden niet eens rustig over straat
|
Ik negeer het tuig dat in mijn dorp rondhangt. Zonde van mijn energie. Daardoor ben ik ook eigenlijk nooit door ze lastig gevallen.
|
toenet door 10 van die klootzakken :s (n)
|
Ik ben zelf tuig, dus mij vallen ze niet lastig :D
nouja... ik zie eruit als tuig iig ;) |
Neuh, ik fiets er gewoon met mijn beruchte "ik sta hier boven"blik door.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdam heeft helemaal geen tuig
|
Ik hoorde laatst weer tuig achter mij: ALTOOOOOOOOOOOOOO
Achja.. Ik neem t maar als n compliment. |
Echt lastigvallen doen ze me niet hier in de buurt.
|
In mijn optiek word je nogal snel als tuig bestempeld. :o
|
Ik word op dit forum zo vaak lastig gevallen door tuig... Niet bij te houden
|
Nooit echt last van. Ik heb trouwens ook nogal een grote bek voor m'n lengte, dus ik ga meestal gewoon in discussie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, ik woon in Thug City, dus tuig heb ik wel eens gezien. Echter nooit problemen mee gehad. :)
|
Nee, over het algemeen pleeg ik me niet met dat soort op te houden :)
|
Misschien ligt het aan jouw uitstraling :)
Ik heb nooit last van dat 'tuig', zeker niet op de fiets, dan zeg je gewoon 'kan ik er even door' en dan gaan ze opzij ;) wel heb je af en toe dat vrouwelijk 'tuig' dat dan roept 'lekker ding' maarja.. boeie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jdieznogwatto liet laatst nog een berichtje achter op mijn fotoboek.
|
Alweer een flinke tijd geleden geloof ik.
|
Citaat:
|
Ik zie er te eng uit voor tuig. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toen die gast zijn middelvinger naar ons opstak :s
vorige week |
ohja, en ik fietste eergisteren door de PC Hooft. Daar zit toch ook tuig? Van die hooggerenomeerden,..je kent ze wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TUIG op school draaien altijd mijn stuur om, zodat mijn remmen en licht het niet meer doen enzo (y)
Maar als het goed is kom ik toch niet meer langer dan 1 uur op school en dat is niet tijdens lestijden, dus ben ik ervan af. |
Citaat:
|
Ik heb al sinds 1997 geen contact meer gehad met klasgenoten. En als ze me lastigvallen dan bedreig ik ze met de dood.
|
Elke dag bijna in de bus.... Echt zo irritant. Dan gaan ze echt tegen je stoel aantrappen of naast je zitten en dan herrie maken... terwijl ik wil slapen (zit meestal meer als een uur in die bus).
Laaste keer bedreigt in die bus... heb maar gewoon me geld gegeven... echt super irritant ga echt nooit meer ver achterin zitten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geef iedereen een eerlijke kans hoor, maar als iemand niet ok is dan merk ik dat snel genoeg, en dan bedreig ik ze meestal eerst met de dood en als ze dan niet luisteren ga ik ze schoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |