![]() |
banghra ofzo??
ik was gister op het virus-festival en in een zo'n zaaltje draaide ze een soort van indiase muziek met dikke beats dr achter.. ik heb me laten vertellen dat het banghra heet.. en het klonk vrij vet.. ik weet dr voor de rest geen zak van af, dus kan iemand mij wat artiesten.nummers vertellen..
dank. |
Chain Of Strength - True Till Death.
|
slayer - angel of death (y)
|
anders doe niet zo irritant, bijdehand tuig..
|
Is Slayer indiaas :eek:
Maar goed, @ ts heb je het al opgezocht op google of zo? Als ik bangra intik krijg je sowieso al links naar india pop. Misschien kun je wat downloaden om te weten of je goed zit. |
Bong-Ra, jo.
|
Husan (van de hit bhangra knights)
Bally Sagoo The Dhol Foundation Bally Jagpal Nitin Sawhney Panjabi Hitsquad Panjabi MC |
Banghra roelt (y)
Er is ook een verzmaelaar onder de naam Bombay beats. Misschien issie wel ergens te downen. |
Citaat:
|
Banghra :cool:
Op Kazaa of soulseek is DJ Srinu - Banghra hard house mix te downloaden. (y) |
Het is overigens bHangra - anders vind je niets als je zoekt.
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, daar ben ik ook nog ff binnengelopen, geen id dat het een stijl opzich was. Wil me d'r verder eigenlijk niet in verdiepen, niet echt m'n ding maar wel leuk om te zien.
verder was bong-ra (N) |
Tja, obvious site
|
Bhangra Knights - Bhangra nights :cool:
|
Citaat:
zo af en toen de breakcore zaal uit en de banghra zaal in dope! toevallig nog nobody beats the drum gezien? dat was vet! |
|
Citaat:
bong ra was wel op het fesitval (al word ik een beetje moe van het feit dat hij steeds het zelfde doet) maar er was dus ook een bangrha zaaltje, jo |
Citaat:
en ook c-mon & kypski in de rode zaal supercool (y) |
@whaxx, ja, ik zag het zojuist op de Virus website. :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |