![]() |
vraagje ver ins.
Ik ben een nieuw spel aan het installeren maar op een gegeven moment komt er een scherm waarop wordt gevraagd met welke prgramma ik het spel wil openen er komt dan een lijst met alle programmas die ik heb. En waar ik ook op druk niks wil kan iemand me helpen ?
|
welk spel?
welk os? welk bestand? vertel :) |
net had ik rogue spear geprobeerd en nu heb ik met the sims hetzelfde probleem. wat is os en bestand?
|
Citaat:
en bestand is neit van toepassing :D dat heb ik niet gezegd :p dus je wilt instaleren maar tijdens het instaleren krijg je deze melding? |
ik krijg een scherm waarop ze vragen: kiez een bestand op the sims te openen en daaronder een lijst met alle bestanden die ik heb
|
Ben je niet HLSW ofzo aan het proberen?
Of gamespy? |
wat? HLSW ? gamespy?
|
Heren, houd het makkelijk voor deze dame.
Beste @ngel, we willen graag eerst weten wat voor een bestandtype het is wat je wil openen. Klik met de rechtermuisknop op je bestand die je wilt openen en klik op eigenschappen. Je kan dan zien welke bestandtype het is. Begrippenlijst: Os = besturingsysteem zoals windows Bestand = databestand, file, gegevensbestand Bestandtype = soort van een bestand. en als we moeilijk proberen te praten, gebruik dan het internetwoordenboek om uit te zoeken wat we bedoelen. |
dankje freyk dit staat er ;TORRENT-bestand
|
Nou, die kan je dus openen met bittorent.
Als je verder vragen hebt over deze bittorent, moet je hem stellen in [centraal ] filesharing topic. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |