Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Langer haar krult? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=863710)

Suqeunse 07-06-2004 22:01

Langer haar krult?

Hoi een vraagje:

Ik heb vaak kort haar, maar ik wil het langer laten groeien, maar he krult steeds na een cm of 2... Kan ik er wat aan doen? Voordat ie 2cm lang wordt is ie gewoon stijl-golvend. Snap het niet.

ssjpan 07-06-2004 22:12

Ik weet niet of je er wat aan doen kunt, maar dat is meestal zo, als je van jezelf krullend haar hebt, dat zie je vaak pas als het beetje langer word.

leucomelas 08-06-2004 07:29

maar als het weer te lang wordt dan wordt het bovenaan weer stijl omdat je zware krullen er aan de onderkant aan trekken...

Ridder 08-06-2004 08:36

Citaat:

Suqeunse schreef op 07-06-2004 @ 23:01 :
Hoi een vraagje:

Ik heb vaak kort haar, maar ik wil het langer laten groeien, maar he krult steeds na een cm of 2... Kan ik er wat aan doen? Voordat ie 2cm lang wordt is ie gewoon stijl-golvend. Snap het niet.

Ja, je kan het laten straighten, heb ik ook laten doen, maar succes is niet gegarandeerd :)

Morridin 08-06-2004 09:30

Ik heb zelf ook gewoon lang stijl har, maar het beginy aan de onderkant soms wel een beetje te krullen. Vooral als ik net gedouched heb en me haar is nog wat vochtig dan komen er redelijk krullen in.

Boozle 08-06-2004 10:29

Tuurlijk kan je er wat aan doen. Mijn broertje had ook 3 krullen ofzo. Toen issie naar de kapper geweest en heeft zijn krullen er laten uit wassen. Toen was het gewoon plat haar zonder dat het krulde. :) De kapper zei nog, je laat je krullen toch niet weghalen, ik wou dat ik krullen had.

Moniek! 08-06-2004 11:40

bij mij is dat ook, onderaan zijn ze helemaal aan het krullen en bovenaan zijn ze recht, maar ik doe er niks aan want ik vind het wel leuk zo

je kan je door je kapper laten informeren :)

^nne 15-06-2004 13:33

gewoon laten groeien en krullen! is mooi.

Dzjes 15-06-2004 15:08

Ik ken iemand en die zn haar is echt gigantisch kroezelig..das niet mooi.. het hangt er beetje vanaf wat je wilt :)

In elk geval kan je kapper je hiermee wel helpen hoor

Emilia 15-06-2004 15:28

Waarom wil je de natuur tegengaan? ;)
Mijn haar krult nogal euhm wild :) en het is wel vervelend om te laten groeien, want het duurt zolang tot het zichtbaar is dat het gegroeid is.
Niet te veel kammen, want dan wordt het pluizig. (alleen kammen als het nat is)
Vroeger wilde ik van mijn krullen af omdat ik er niks fatsoenlijks mee kon doen, maar ondertussen heb ik het fenomeen haarband ontdekt en weet ik hoe ik het moet 'behandelen' om het er enigszins gecultiveerd te laten uitzien. :D
Ik zou het zo laten, hoor!
Als het nat is, kun je er eventueel een mousse in doen die ervoor zorgt dat het er niet te pluizig en droog uitziet, maar ik betwijfel of dat goed is voor je haar. Af en toe eens, maar niet bij elke wasbeurt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.